• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

واگذاری معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین به سرمایه‌گذار

  • کد خبر : 69305
  • 21 اردیبهشت 1402 - 12:43
واگذاری معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین به سرمایه‌گذار

مدیرعامل شرکت ایمپاسکو از تحویل معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین به سرمایه‌گذار خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، از تحویل معدن سرب و روی آلبلاغ به سرمایه گذار پس از برگزاری مزایده عمومی، تعیین برنده و ابلاغ قرارداد سرمایه‌گذاری با موضوع «انجام عملیات اکتشاف و استخراج معدن سرب و روی آلبلاغ و احداث و بهره‌برداری کارخانه تولید شمش روی»‌ به نمایندگی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خبر داد.

به گفته وی سرمایه گذار طرح مذکور مشارکت شرکت های فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان و ورق خودروی چهار محال و بختیاری بوده و مطابق قرارداد در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اجرایی طرح آغاز شد.

مدیرعامل ایمپاسکو عنوان کرد: طبق مفاد مندرج در قرارداد سرمایه گذار می بایست ظرف مدت زمان ۴ سال نسبت به تجهیز و آماده سازی معدن و احداث کارخانه تولید شمش اقدام و طی مدت ۱۰ سال از آن بهره برداری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حداقل ظرفیت استخراج سالانه معدن سرب و روی آلبلاغ ۶۰ هزار تن و ظرفیت تولید کارخانه سالانه ۱۰ هزار تن شمس روی خواهد بود.

کریم‌نژاد در پایان تصریح کرد: مجوزهای محدوده معدنی سرب و روی آلبلاغ متعلق به ایمیدرو بوده و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به نمایندگی از ایمیدرو، مسئولیت نظارت بر اجرای طرح مذکور را دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.