• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

واگذاری قریب به هزار میلیارد ریال کالا به شرکت‌های تولیدی و صنعتی

  • کد خبر : 24770
  • 28 شهریور 1400 - 12:48
واگذاری قریب به هزار میلیارد ریال کالا به شرکت‌های تولیدی و صنعتی

مدیر اموال تملیکی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: قریب به هزار میلیارد ریال کالا شامل مواد اولیه واسطه‌ای متعلق به شرکت‌های تولیدی و صنعتی از طریق اعاده و تهاتر دین و طلب در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق اقتصادی به صاحبان کالا واگذار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، افشین احمدزاده مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در جهت حمایت از تولید داخلی، این مجموعه به جای فروش اموال متروکه در مزایده، در قالب اعاده یا تهاتر دین و طلب کالاها را به خود صاحبان و بازرگانان مسترد نموده تا به چرخه تولید بازگردد.

وی افزود: مجموعه اموال تملیکی آذربایجان غربی با چشم‌پوشی از درآمدزایی خود، از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری قریب به ۳۰۰ میلیارد ریال کالا، از جمله لوازم خانگی و خودرو سبک و سنگین را به چرخه تولید و صنعت بازگرداند که از این میزان، ۲۰۷ میلیارد ریال کالا در قالب ۱۲۰ پرونده در سال گذشته و ۷۱ میلیارد ریال کالا در قالب ۲۵ پرونده در ۵ماهه نخست سالجاری تعیین تکلیف و اعاده شد.

احمدزاده عنوان کرد:  این سازمان همچنین در خصوص کالاهای متروکه اقدام به واگذاری کالا به صاحبان از طریق تهاتر دین و طلب نیز نمود که در صورت عدم مراجعه صاحب کالا، با برگزاری مزایده، کالا را به دیگر تولیدکنندگان عرضه کرد تا گامی در جهت بهبود وضعیت و کاهش مشکلات آنها برداشته شود.

مدیر اموال تملیکی استان آذربایجان غربی سازمان تصریح کرد: طی دوره مذکور معادل ۶۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کالا شامل کامیون‌های کشنده، لوازم بهداشتی و اتصالات استادیوم سرپوشیده از طریق تهاتر دین و طلب به صاحبان آنها واگذار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=24770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.