• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

وانت آریسان بهبود یافته به زودی تولید می‌شود

  • کد خبر : 31677
  • 14 آذر 1400 - 11:07
وانت آریسان بهبود یافته به زودی تولید می‌شود

معاون تحقیق، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با هدف پیاده سازی استانداردهای ۸۵ گانه و الزامات قانونی و همچنین افزایش کیفیت محصولات، بهبودهای قابل توجهی در ویژگی‌های فنی و قوای محرکه محصول آریسان ایجاد شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- علی رحیمی، طراحی شاسی یکپارچه با کابین بار مجزا، موتور XU پلاس دوگانه سوز ارتقا یافته و گیربکس BE تقویت شده را بخشی از بهبودهای ایجاد شده در وانت آریسان برشمرد و گفت: برای افزایش میزان پیمایش محصول مخزن ۷۵ لیتری CNG در کنار باک بنزین فلزی ۴۰ لیتری در خودرو قرار خواهد گرفت.
وی محصول بهبود یافته آریسان را دارای استانداردهای آلایندگی یورو پنج دانست و گفت:‌ این خودرو، الزامات محیط زیستی را به صورت کامل رعایت کرده است.
رحیمی گفت با ارتقای ایمنی محصول، راحتی و اطمینان خاطر برای راننده و سرنشین خودرو ایجاد شده است.
وی افزود: اقداماتی نظیر بهره‌مندی از شاسی جدید ارتقا یافته، اضافه شدن چراغ مه شکن، اتوماتیک شدن شیشه بالابر راننده، حذف زاپاس بند از فضای داخل کابین و انتقال به زیر خودرو و حذف کانال گیربکس و نیز بهبود سیستم تعلیق و ترمز، از سایر اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای ایمنی و راحتی سرنشین است.
معاون تحقیق، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که کاهش ورود صدا به داخل کابین در راستای رفع ایرادات مطرح شده از سوی مشتریان در آریسان جدید انجام شده، ارتقای سیستم سرمایش و گرمایش، بهبود راحتی صندلی، تعبیه جاموبایلی و جا لیوانی و اقلام دم دستی روی کنسول و کاهش هزینه سوخت را از سایر اقدامات صورت گرفته بر روی محصول وانت آریسان دو دانست که در جهت افزایش رفاه و راحتی راننده در هنگام استفاده از این خودروی کار صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: اضافه شدن چراغ مه شکن و افزودن سنسور موانع عقب نیز در راستای ارتقای ایمنی و پاسخ به نیازمندی مشتریان در این محصول تعبیه شده است.
به گفته رحیمی با بیان این که وانت آریسان بهبود یافته به زودی تولید خواهد شد گفت: با توجه به نصب قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت BE بر روی این محصول، قطعات مصرفی این حوزه مشابه سایر خودروهای پلتفرم XU بوده و دسترسی به قطعات یدکی به خدمات پس از فروش به سهولت امکان پذیر خواهد بود.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.