• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

وام های قرض الحسنه پرداختی بانک سینا در سال ۱۴۰۰ به ۱۱ هزار میلیارد ریال رسید

  • کد خبر : 40097
  • 03 اسفند 1400 - 13:14
وام های قرض الحسنه پرداختی بانک سینا در سال ۱۴۰۰ به ۱۱ هزار میلیارد ریال رسید

بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، با اجرای طرح‌های متعدد قرض‌الحسنه حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان بهمن ماه جاری پرداخت کرده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ پرداختی های این بانک شامل وام قرض الحسنه ازدواج، اشتغالزایی، تامین نیازهای ضروری و کمک هزینه خرید مسکن محرومان بوده که از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه تعداد ۲۳۵۵ فقره از این وام ها به مبلغ ۱۹۸۳ میلیارد ریال به وام ازدواج اختصاص داشته است. طی این مدت همچنین تعداد ۸۲۵۰ فقره وام اشتغالزایی به مبلغ ۳۹۵۴ میلیارد ریال پرداخت شده و وام پرداختی تامین نیازهای ضروری هم به تعداد ۲۰۷۰۳ فقره به مبلغ ۴۰۴۰ میلیارد ریال بوده است.
پرداخت وام قرض الحسنه کمک هزینه خرید مسکن هم در سه ماهه آذر، دی و بهمن با رشد صعودی همراه شده و به ۳۳۷ مورد رسیده که رقمی بالغ بر ۱۱۳ میلیارد ریال را شامل می‌گردد.
بانک سینا در سالهای اخیر با تدوین و اجرای طرح های متعدد در زمینه بانکداری قرض الحسنه، نقش مهمی در تبیین آثار اجتماعی قرض دادن و تقویت نگرش انسان دوستانه کمک به همنوع ایفا نموده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.