• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

واقعی سازی تعرفه های پستی، توسعه خدمات پستی را در بردارد

  • کد خبر : 46330
  • 03 خرداد 1401 - 16:15
واقعی سازی تعرفه های پستی، توسعه خدمات پستی را در بردارد

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر لزوم ارتقای زیرساخت های پستی در ارائه خدمات الکترونیک مبتنی بر نیاز مشتریان، گفت:« واقعی سازی تعرفه های پستی منجر به توسعه خدمات پستی و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان خواهد شد. »

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ علیرضا زرگوش در نشست مجازی با مدیران واحدهای اجرایی که با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت؛ مدیران کل این معاونت، بازرسی و پست استان تهران، عصر روز دوشنبه دوم خرداد۱۴۰۱ برگزار شد؛ به تبیین برنامه های سال جاری در حوزه مربوطه پرداخت.
 عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ضمن ارائه گزارش شاخص های کیفیت؛ ترافیک؛ درآمد و هزینه شرکت ملی پست در دوازده ماهه سال گذشته، وضعیت شاخص های مذکور در دوماهه اول سال جاری را اعلام کرد.
تشریح قیمت تمام شده خدمات پستی، اقدامات لازم برای منطقی کردن تعرفه ها در بخش خدمات غیر پایه پستی وتشریح نحوه انعقاد قرارداد با مشتریان کلان در راستای ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی از دیگر موارد مطرح شده ی راهبر حوزه پشتیبانی وتوسعه مدیریت در این نشست بود. 
زرگوش سپس با ارائه گزارشی از مطالبات واحدهای اجرایی بر تلاش جهت وصول این مطالبات تاکید کرد. 
در پایان این نشست مدیران واحدهای اجرایی به بیان نظرات و دیدگاه های خود در حوزه های فوق الذکر پرداختند و مدیران ستادی حاضر در این جلسه نیز؛ الزامات قانونی و راه کارهای وصول حداکثری مطالبات را بیان داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.