• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

واحد فورواردری شرکت تیتان مارین کیش فعال شد/قطعات کشتی را داخلی سازی می کنیم

  • کد خبر : 63646
  • 12 بهمن 1401 - 6:59
واحد فورواردری شرکت تیتان مارین کیش فعال شد/قطعات کشتی را داخلی سازی می کنیم

مدیرعامل شرکت تیتان مارین کیش اقدام به راه اندازی فورواردری در شرکت متبوعش کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان، امین ملک ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، دستاوردهای شرکت متبوعش طی ۶ ماه گذشته را تشریح کرد و گفت: یکی از کارهایی که درراستای فعالیتهای جدید شرکت تعریف کردم کار فورواردری بود که نیاز به سرمایه گذاری جدید ندارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت تیتان مارین کیش تاکنون از ظرفیت های اساسنامه خود استفاده نکرده بود و امکان درآمد زایی نداشت، گفت:شرکت تیتان مارین کیش به دلیل وضعیت مالی آف شور و مطالبات سنواتی شرکت، وضعیت خوبی نداشت و از کارفرمایان قدیم و جدید طلب های زیادی داشت.

مدیرعامل شرکت تیتان مارین کیش از تعریف فعالیتهای جدید برای شرکت خبرداد و افزود: یکی از کارهایی که درراستای فعالیتهای جدید شرکت تعریف کردم کار فورواردری بود که نیاز به سرمایه گذاری جدید ندارد.

ملک اظهارداشت: گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان با نامه نگاری با گروه مالی سپه و بانک سپه پی گیر بخشنامه ای است که طی آن حمل و نقل تمام کالای شرکتهای گروه مالی  سپه به شرکتهای تابعه گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان محول می شود و بخش دریایی آن به ما واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به دردستور کار بودن امر شیپینگ و چارتری در شرکت تیتان مارین کیش، گفت: اقدام دیگری که طی ۶ ماه اخیر در راستای طرح توسعه شرکت انجام شد راه اندازی واحد فورواردری بود که با فعال شدن آن واحد طی ماه گذشته منابع جدیدی به شرکت تزریق شد.

ایجاد امنیت شغلی برای تیم عملیاتی شناورها

مدیرعامل شرکت تیتان مارین کیش در ادامه اظهار داشت: شرکت تیتان در دو شناور خود ۴ تیم عملیاتی دارد که دو تیم همیشه روی شناور هستند و دو تیم دیگر درزمان استراحت به کار تعمیراتی خارج از شرکت می پردازند یا بیکار هستند و امنیت کافی شغلی ندارند.

ملک تصریح کرد: در راستای تامین امنیتی نیروی انسانی شاغل در شناورها در زمان استراحت اقدام به بازاریابی و قبول کار تعمیراتی برای دو تیم خارج از سیر کردیم تا از این طریق هم آنها و هم شرکت منتفع شود و درآمد تازه ای کسب کند.

داخلی سازی قطعات کشتی

وی گفت: شرکت تیتان مارین با به کارگیری نخبگان صنعت دریایی و ظرفیت خالی کارخانجات کشور موفق به تولید قطعه ای به نام شفت شده است که این قطعه به لحاظ کیفی از نمونه خارجی کم ندارد.

مدیرعامل شرکت تیتان مارین کیش اظهارداشت: به دنبال عقد تفاهم نامه با دانشگاه صنعت شریف هستیم تا بتوانیم دو قطعه دیگری که در کشتی مورد نیاز است را داخلی سازی کنیم.

راه اندازی واحد آموزش بیمه شناور

از دیگر اقدامات صورت گرفته راه اندازی واحد آموزش بیمه شناور و ارایه خدمات به سایر شرکتها بود که وی به آن اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی بیمه شناور تاکنون در کشور انجام نشده است و شرکت تیتان مارین به زودی با جذب نیروهای متخصص در این حوزه فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

دریافت گواهی شایستگی

به گفته مدیرعامل شرکت تیتان مارین کیش به زودی با گرفتن مجوز بانکرینگ ارزش افزوده زیادی برای شرکت ایجاد خواهیم کرد.

ملک همچنین از عضویت و ایفای نقش شرکت در انجمن کشتیرانی کشور خبرداد و گفت: شرکت تیتان مارین کیش تاکنون در هیچ انجمنی عضو نبوده است.

وی همچنین از دریافت گواهی شایستگی خبرداد و گفت: برای دریافت این گواهی از سازمان بنادر و کشتیرانی باید ۱۳ دوره گذراند که خوشبختانه توانستم این دوره را با موفقیت طی کنم.

مدیرعامل شرکت تیتان مارین کیش همچنین افزود: برای دریافت مجوز بانکرینگ نیز باید ۸ دوره گذرانده شود ضمن اینگه نیاز به سه سال سابقه در صنعت دریایی است./

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.