• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

«هپ» با چهره جدید آمد!

  • کد خبر : 19257
  • 27 تیر 1400 - 11:51
«هپ» با چهره جدید آمد!

اپلیکیشن «هپ» کانون جوانه های بانک ملی ایران که با استقبال نوجوانان رو به رو شده، حالا چهره جدید خود را رونمایی کرده است و کانونی ها می توانند در بستر جدید این اپلیکیشن، مطالب، آموزش ها و سرگرمی های متنوع و مورد پسند خود را دنبال کنند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با روند رو به رشد تکنولوژی و در جهان پیشرفته امروز، میزان دسترسی و استفاده نوجوانان از فضای مجازی افزایش یافته که این فضا می تواند بستری برای آموزش آنها باشد اما متاسفانه جای مطالب مفید آموزشی در زمینه سواد مالی و مفاهیم اقتصادی خالی ست.
به همین دلیل و با توجه به نیاز نوجوانان به چنین آموزش هایی، کانون جوانه های بانک ملی ایران که از سال ۱۳۹۲ شکل گرفته و در حال فعالیت در زمینه ارتقاء سواد مالی نوجوانان است، در راستای مسئولیت های خود و برای آشنایی و آموزش هرچه بیشتر مفاهیم اقتصادی به نوجوانان در سال ۱۳۹۸ اپلیکیشن «هپ» را طراحی و رونمایی کرد.
حالا این اپلیکیشن چهره جدید به خود گرفته و رابط کاربری جدید آن رونمایی شده است. در نسخه به روز رسانی شده، کاربر در فضایی شادتر و متنوع تر فعالیت می کند و از جمله تغییرات صورت گرفته آن می توان به اضافه شدن امکان انتخاب زمینه و تم های جدید اشاره کرد.
«هپ» یک اپلیکیشن آموزشی- سرگرمی است که علاوه بر آموزش مفاهیم اقتصادی در قالب فیلم، داستان صوتی و کارتون، فضایی را برای بازی و سرگرمی نوجوانان فراهم می آورد و کاربران در قالب بازی های استراتژیک با مفاهیمی مانند کارآفرینی و کسب و کار آشنا می شوند. البته در این اپلیکیشن علاوه بر آموزش های اقتصادی، مطالب آموزشی متنوعی در زمینه های گوناگون در اختیار کاربران قرار گرفته است.
«هپ» مخفف “هوش پولساز” و برگرفته از یک بازی نوستالژیک و قدیمی و در زبان لاتین به معنای امید و آرزو است.
محتوای اپلیکیشن هپ مرتبا به روز رسانی شده و کاربران با فعالیت در اپلیکیشن می توانند به جمع آوری امتیاز پرداخته و در جشنواره هایی که از سوی کانون جوانه ها برگزار می شود، شرکت کنند.
کاربرانی که قبلا عضو کانون جوانه ها بوده اند، می توانند امتیازات خود را از سایت به اپلیکیشن هپ انتقال دهند.
علاقمندان می توانند اپلیکیشن هپ را از طریق سایت بانک ملی ایران، استورهای بازار، مایکت و چارخونه و یا ارسال عدد ۲ به شماره ۱۰۰۰۰۵۵۶۶ دریافت و نصب کنند.
برای کسب اطلاعات بیشترمی توانید به سایت بانک ملی ایران، سایت کانون جوانه ها به آدرس bmi.ir/kids و کانال بله کانون جوانه ها به آدرس @kidsbankmelli مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=19257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.