• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

هوشمندسازی ضرورت بقای صنعت بیمه

  • کد خبر : 35637
  • 26 دی 1400 - 22:20
هوشمندسازی ضرورت بقای صنعت بیمه

در عصر حاضر با توجه به پیشرفت کسب‌ و کارها در عصر دیجیتال، صنعت بیمه نیز برای ماندگاری و کسب سودآوری بیشتر، باید هوشمندسازی را در اولویت قرار دهد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور در هشتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، شرط وفاداری به صاحبان سرمایه را رفتار بر مبنای علم و پژوهش دانست و اظهار داشت: مجموعه بیمه کوثر اعم از مدیران و کارکنان باید سعی کنند در شرایطی که زیرساخت کافی برای هوشمندسازی وجود ندارد انگیزه‌های متعدد برای به‌روز ماندن و کسب اطلاعات جدید را ایجاد کنند.

وی با اشاره به افزایش داده‌ها و اطلاعات در صنعت بیمه، افزود: این میزان از پایگاه داده که توسط شرکت‌های مختلف جمع‌آوری شده است، باید به اشتراک گذاشته شود تا بتوان به‌صورت همگانی از آنها استفاده کرد.

مدیرعامل ساتا تاکید کرد: در هزاره سوم، کسب‌وکارهای غیرهوشمند محکوم به فنا خواهند بود. این مهم در صنعت بیمه نیز صادق است؛ چرا که بازیگران جدید صنعت بیمه بدون داشتن زمینه بیمه‌ای و تسلط عمیق بر دانش بیمه، تنها با تکیه بر هوشمندسازی بازار را به دست خواهند گرفت. بنابراین اگر هوشمند نشویم مجبور خواهیم شد با کمترین سود به مدیریت دیگران تن بدهیم.

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور درباره مزایای هوشمندسازی در صنعت بیمه گفت: رفتار استاندارد و تداوم این مدل رفتار، نخستین هدف هوشمندسازی است. همچنین هوشمندسازی منجر به تضمین هزینه فایده نیز خواهد شد و در نهایت کارکنان را به شما وفادار خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=35637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.