• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

همکاری راهبردی بانک سینا و بیمه سینا توسعه می‌یابد

  • کد خبر : 69998
  • 01 خرداد 1402 - 8:28
همکاری راهبردی بانک سینا و بیمه سینا توسعه می‌یابد

بانک سینا با هدف ایجاد هم‌افزایی و تکمیل بسته‌های خدمات بانکی، مالی و بیمه‌ای، با بیمه سینا تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه با بیمه سینا به عنوان یک شریک تجاری خوب، گفت: با امضای این تفاهم‌نامه همکاری راهبردی بانک سینا و بیمه سینا توسعه می‌یابد.
وی افزود: در راستای تداوم توسعه خطوط کسب‌وکار بانک از طریق بسط و توسعه تعاملات بیشتر با شرکت‌های بنیادی، تفاهم‌نامه بسیار خوبی با بیمه سینا تهیه شده است.
مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: اراده بانک سینا بر این است که به‌زودی با ارائه سرویس‌های بیمه‌ای به مشتریان در شعب، هم‌پوشانی مطلوب و ارزش‌آفرینی از طریق تعامل با بیمه سینا صورت دهد.
عبداله سلطانی، مدیرعامل بیمه سینا نیز در این مراسم با تأکید بر هم‌افزایی و تعاملات بیشتر با بانک سینا اذعان داشت: بانک سینا و بیمه سینا هیچ‌گاه از هم جدا نبوده و نیستند و امیدواریم بر اساس بسترهای فراهم‌شده توسط بانک، ما نیز بتوانیم تمام خدمات مالی و بانکی مطلوبی را از بانک سینا دریافت کنیم.
وی در ادامه گفت: بیمه سینا این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز، خدمات و محصولات جدیدی متناسب با مشتریان بانک سینا طراحی و عرضه کند تا از این طریق، خدمات کاملی به مشتریان که ضامن پایداری و حیات سازمان هستند، ارائه شود.
سلطانی خاطرنشان ساخت: امروز روز ارزشمندی برای برقراری اشتراکات کاری است و امید است بعد از امضای این تفاهم‌نامه، کارگروه مشترک به سرعت نتایج حاصله را در فواصل زمانی معین، ارائه و در جهت بهینگی اقدامات مشترک گام بردارند.
طبق این تفاهم‌نامه بین دو طرف به امضا رسید، بانک سینا پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز خود و کارکنان بانک را در رشته‌های مختلف از طریق بیمه‌سینا فراهم خواهد کرد و امکان استفاده از درگاه‌های غیرحضوری بانک برای واریز حق‌بیمه‌ها و پرداخت خسارات به بیمه‌شدگان مهیا می‌شود.
بیمه سینا نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانک در حوزه صدور ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی، عملیات بانکی خود را متناسب با حجم همکاری‌های مشترک در بانک سینا متمرکز خواهد کرد و خدمات بیمه‌ای را با قیمت و شرایط رقابتی به بانک ارائه خواهد داد.
نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های pos بانک سینا در شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه سینا در سراسر کشور از دیگر موارد این تفاهم‌نامه است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.