• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

همکاری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت‌های داروسازی افزایش یافت

  • کد خبر : 58140
  • 22 آبان 1401 - 9:09
همکاری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت‌های داروسازی افزایش یافت

مدیر شعب استان خراسان رضوی در دیدار با مدیرعامل شرکت‌های داروسازی ثامن و سامان داروی هشتم، با تشریح ظرفیت‌های جدید بانک، حمایت از پرسنل شرکت‌های دارویی را موجب افزایش بهره‌وری آن‌ها دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «نوراله نظریان» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان خراسان رضوی در دیدار با «مجید طبسی» مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن و سامان داروی هشتم، محصولات جدید بانک را فرصتی بسیار مناسب، جهت رفع مشکلات مالی کارکنان سازمان‌ها و ادارات و ابزاری کاربردی برای افزایش بهره‌وری آن‌ها توصیف کرد.
وی افزود: عملکرد بسیار خوب بانک در سال‌های اخیر موجب اعتماد مردم و مسئولین شده و این ‌امر باعث افزایش چند برابری مبلغ وام قرض‌الحسنه در سال جاری شده است.
نظریان ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فرصت بسیار مناسبی را به وجود آورده تا سازمان‌ها و شرکت‌ها با تمرکز حساب‌های خود در این بانک، بالاترین سطح خدمات را به کارکنان خود ارائه دهند.
در ادامه‌ این جلسه طبسی با اشاره به نقش بانک‌ها در پیشبرد اهداف تولیدکنندگان گفت: تولید، بدون حمایت بانک‌ها کاری بسیار دشوار است و تعامل با بانک‌ها برای بقای شرکت‌های تولیدی حیاتی است.
طبسی افزود: بدون شک کمک به کارکنان هر سازمان و رفع دغدغه‌های آن‌ها در دست‌یابی سازمان به اهداف خود تأثیر مستقیم دارد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانکی خوشنام است و مدیران شرکت برای بهره‌مندی بیشتر از خدمات این بانک اتفاق نظر دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.