• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

“همراه بانک پاسارگاد”، رتبه اول در بین همراه بانک‌های کشور را از آن خود کرد

  • کد خبر : 51291
  • 12 مرداد 1401 - 15:24
“همراه بانک پاسارگاد”، رتبه اول در بین همراه بانک‌های کشور را از آن خود کرد

بانک پاسارگاد در نهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول در گروه “همراه‌بانک (موبایل بانک)” گردید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، در مراسم اختتامیۀ نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان که در روز سه شنبه مورخ ۱۱اَمرداد۱۴۰۱ در محل سالن همایش‌های صداوسیما برگزار گردید، بانک پاسارگاد به انتخاب مشتریان نظام بانکی به‌عنوان برترین ارائه‌دهنده خدمات در گروه “همراه بانک” موفق به کسب رتبه نخست و تندیس زرین جشنواره گردید.

همراه‌بانک پاسارگاد نرم‌افزاری است که با دانش بومی جوانان با استعداد کشورمان در مجموعه‌ گروه مالی پاسارگاد تهیه شده و دارای امکانات بی‌نظیری است، که در واقع این نرم‌افزار یک بانک همیشه بیدار و همواره در دسترس است. انتخاب این محصول به عنوان برترین همراه بانک کشور به انتخاب مصرف‌کنندگان، مهر تأییدی بر عملکرد مناسب، امنیت، سرعت، سهولت استفاده از این نرم‌افزار و تطابق آن با نیاز مشتریان می‌باشد.

گفتنی است جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان هر ساله به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می شود و در این نظرسنجی مردمی، محبوب‌ترین برندهای کشور با رأی و نظر مصرف‌کنندگان در بخش‌های مختلف خدماتی و تولیدی انتخاب و معرفی می‌گردند.

بر اساس اعلام دبیرخانۀ این رویداد، نهمین دوره این نظرسنجی از تاریخ ۵اردیبهشت تا ۱۵تیر ۱۴۰۱ با حضور ۱۵۰۰ نام تجاری معتبر کشور در ۱۰۲ گروه کالا و خدمات برگزار شد و در این نظرسنجی مصرف‌کنندگان و مشتریان بر اساس تجربه خود در استفاده از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام و اظهار نظر کردند. بانک پاسارگاد در این دوره ضمن کسب رتبه اول در گروه‌های خدمات بانکداری حضوری، بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن‌های پرداخت (پی‌پاد)، در بخش “همراه بانک” نیز جایگاه اول و محبوب‌ترین نام تجاری را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.