• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

همراهی مدیرعامل بانک مسکن با رئیس بانک مرکزی در سفر به آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 45860
  • 29 اردیبهشت 1401 - 20:21
همراهی مدیرعامل بانک مسکن با رئیس بانک مرکزی در سفر به آذربایجان شرقی

دکتر محمود شایان به همراه رئیس و جمعی از مدیران و مسئولان بانک مرکزی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده و با استقبال استاندار، مدیران ارشد استان و شبکه بانکی وارد تبریز شدند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن _هیبنا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اولین بخش از این سفر یک روزه بود. در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم با اشاره به ظرفیت های بی شمار استان آذربایجان شرقی در موضوع تولید و فعالیت های اقتصادی تصریح کرد: اگر شبکه بانکی در خدمت اقتصاد کشور باشد پیشرفتها دوچندان خواهد شد و انصافاً بانکها در این زمینه همراه و هماهنگ با مجموعه های اقتصادی استان در حرکت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به طرح دولت در خصوص مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: باید دست به دست هم دهیم تا از این گردنه نیز عبور کنیم و قطعا اگر مردم در این زمینه به خوبی توجیه شوند و مضرات قاچاق کالا و ارز ترجیحی برای شان تبیین گردد قطعاً متوجه خواهند شد که این جراحی اقتصادی به نفع آنان بوده و با جلوگیری از قاچاق کالا رونق تولید را در صحنه کشور خواهیم دید.

در ادامه این سفر نیز محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان آذربایجان شرقی که با حضور صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران عامل بانک های کشور برگزار شد، حضور یافت.

گفتنی است مدیرعامل بانک مسکن در جریان این سفر با حضور در ساختمان مرکزی بانک مسکن در شهر تبریز با روسای دوایر و معاونین استان این بانک دیدار و گفتگو کرد.

محمود شایان همچنین با حضور در شهر جدید سهند، از نزدیک به بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و دستوراتی را نیز درباره حل مشکلات و چالش های پیش روی این طرح صادر کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.