• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

همایش منتخبین برندهای صنعت معدن تجارت – حضور دوباره رفاه

  • کد خبر : 52768
  • 02 شهریور 1401 - 17:43
همایش منتخبین برندهای صنعت معدن تجارت – حضور دوباره رفاه

دهمین همایش منتخبین برندهای صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ پنجشنبه سوم شهریورماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰، دهمین دوره از همایش منتخبین برندهای صنعت معدن تجارت در حالی برگزار خواهد شد که خانواده معظم رفاه همانند گذشته حضوری پررنگ دارد.

جناب آقای دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و چند تن از مدیران عالی رتبه دیگر این بنگاه اقتصادی پیشگام و پیشرو در این رخداد مهم حضور خواهند داشت.
این همایش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت سالانه برگزار می‌شود و واحدهای کارآفرینی کشور توسط هیئت علمی دبیرخانه جشنواره و تعدادی از اساتید رشته کارآفرینی دانشگاه‌های برتر کشور، بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به اشتغال‌زایی مستفیم واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و برگزیده می‌شوند.

خانواده بزرگ رفاه تا به امروز نزدیک به ۱۵۰۰ شعبه فروشگاه رفاه در سراسر کشور راه اندازی نموده و میزان اشتغال در این مجموعه به بیش از ۱۲ هزار نفر افزایش یافته است که با احتساب شرکت‌‌‌های وابسته، این میزان به بیش از ۱۵ هزار نفر می ‌رسد.
این اشتغال عظیم منجر به اشتغال ‌زایی پایدار و گسترده کردن معیشت مردم در کشور در سال های اخیر شده است.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای چندمین بار پیاپی، موفق به دریافت لوح و تندیس از این همایش شده است، همچنین فروشگاه رفاه تنها در سال‌های اخیر توانسته به افتخاراتی همچون: برند برتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور، برترین واحد در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، واحد برتر اشتغال‌زا کشور، دریافت تندیس کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور، انتخاب به عنوان یکی از ده شرکت پیشرو کشور IMI – ۱۰۰، کسب گواهینامه چهاردهمین جشنواره قهرمانان ملی صنعت و … دست پیدا کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.