• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

هفت شناور در مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران در بندرعباس تعمیر شد

  • کد خبر : 18711
  • 20 تیر 1400 - 11:34
هفت شناور در مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران در بندرعباس تعمیر شد

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) گفت: در سه ماهه نخست امسال هفت فروند شناور در شرایط سخت کرونایی و هوای گرم دراین مجتمع تعمیر و تحویل کارفرما شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایدرونیوز، مهدی رضائیان اصل شنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: این شناورها شامل فله بر شجاع ۲ (General Cargo)، لندینگ کرافت سدار ، لندینگ کرافت نظامی گنجوی۴ (کاتاماران) ، کانتینربر آمیتیس، کانتینربر ایگل، شناور خدمات رسان (Oasis) و شناور چندمنظوره شهید سجادی است.

وی بیان داشت: برای این شناورها تعمیراتی همچون رنگ و  سندبلاست بدنه، تعویض ورق، تعویض ولوها و لوله ها، تعمیر شفت و پروانه، خزه تراشی، ضخامت سنجی، اورهال سامانه رانش انجام کارهای دکوراسیون، اورهال پمپ ها و ژنراتور و موتور اصلی انجام شده است.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و فراساحل ایران اظهارداشت: ایزوایکو در بخش تعمیر شناورها توانسته توان و دانش خود را ارتقاء داده و تعمیرات تخصصی هرگونه شناور را در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت انجام دهد که این مهم جز با کار و تلاش شبانه‌روزی در تمامی سطوح محقق نشده است.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت هزار و ۱۰۰ هکتار در ۳۷کیلومتری غرب بندرعباس است که مجموعه های صنعتی و مدرن بویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است.

ایزوایکو تلاش می‌کند در افق ۱۴۰۴، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی سازی، سکوسازی و ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=18711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.