• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

هفته ناکامی فوتبال فارس

  • کد خبر : 32814
  • 26 آذر 1400 - 19:07
هفته ناکامی فوتبال فارس

ایسنا/فارس کسب تنها دو امتیاز در پنج مسابقه و به ثمر رساندن تنها دو گل، نشان دهنده عملکرد ضعیف نمایندگان فوتبال فارس در هفته‌ اخیر است

تیم های فارسی که به طور کلی در این فصل عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته اند، در هفته گذشته نتایج دور از انتظاری را در چهار رده مختلف مسابقات کشوری ثبت کردند.

در لیگ برتر فوتبال، فجر پس از شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک، در شیراز میزبان مس رفسنجان بود و با ارائه نمایشی نه چندان قابل دفاع، به یک تساوی خانگی رضایت داد.

این در حالی بود که به گواه بینندگان مسابقه، دروازه‌بان فجرسپاسی بود که با درخشش خود مانعِ از دست رفتن همان یک امتیاز حداقلی این تیم شیرازی شد. فجر با تساوی مقابل مس رفسنجان، صاحب ۱۰ امتیاز در ۱۰ مسابقه شد و با یک پله سقوط در رتبه دوازدهم قرار گرفت.

نکته نگران کننده درباره تیم فجرسپاسی، عملکرد بسیار ضعیف این تیم در فاز تهاجمی و به ثمر رساندن تنها ۵ گل در ۱۰ مسابقه است که ضعیف ترین عملکرد این تیم در تمام ادوار لیگ برتر به شمار می رود.

به گزارش ایسنا، از دیگر سو در مسابقات لیگ دسته اول، تیم قشقایی که با مهدی رجب زاده به شگفتی ساز مسابقات تبدیل شده و یک هفته پیش، صدرنشین مسابقات بود، این هفته در اهواز با دو گل تن به شکست مقابل شاگردان سهراب بختیاری زاده در تیم استقلال خوزستان داد. بدین ترتیب قشقایی با از دست دادن امتیازات خوزستان، یک پله نزول کرد و در رتبه دوم جدول جای گرفت.

در مسابقات لیگ دسته دوم نیز تیم ایمان سبز شیراز که در قم به مصاف گل ریحان این شهر رفته بود، با تساوی بدون گل برابر میزبان پایین جدولی خود متوقف شد و دو امتیاز بسیار مهم برای شاگردان غلامحسین پیروانی از دست رفت. بدین ترتیب تیم ایمان سبز با ۱۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه دوم رقابت های لیگ دو قرار گرفت و در ادامه کار سختی برای صعود خواهد داشت.

و بالاخره در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور که در پنج گروه برگزار می شود، نمایندگان فارس موفق به کسب هیچ امتیازی نشدند.

در هفته پنجم این رقابت ها و در حالی که تیم شایان دیزل کوار استراحت داشت، دو تیم شیرازی عقاب و پرسپولیس برابر رقبای خود تن به شکست دادند. روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه، تیم عقاب در یزد با یک گل بازی را به یزدلوله واگذار کرد و پرسپولیس هم در شیراز با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم انتهای جدولی صنعت ابریشم اصفهان شد. در جدول ۱۲ تیمی گروه پنجم لیگ دسته سوم، تیم شایان دیزل کوار فارس با ۷ امتیاز از چهار بازی در رتبه چهارم قرار دارد، پرسپولیس با ۶ امتیاز از ۵ بازی پنجم است و عقاب با ۵ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه هفتم قرار دارد.

با توجه به اقتداری که تیم های هرنگ جوان بستک هرمزگان و یزدلوله از خود نشان داده اند، به نظر می رسد کار تیم های فارسی حاضر در لیگ دسته سوم نیز برای صعود بسیار سخت باشد اما با توجه به هفته های زیادی که تا پایان کار باقی مانده، امید برای تحول در نتیجه گیری تیم ها همچنان محفوظ است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=32814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.