• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین تاآخر دولت تکمیل می شود

  • کد خبر : 2726
  • 27 آبان 1399 - 18:15
هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین تاآخر دولت تکمیل می شود

رشت- رویداد خبر – وزیر راه و شهرسازی از اتمام هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین تا قبل از پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد اسلامی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت – قزوین افزود : این پروژه یکی از گلوگاه‌های رشت- قزوین و از مطالبات مردمی بود که سال ها به عنوان تکلیف وزارت راه بر زمین مانده بود و اینک با تکمیل این قطعه ۸.۲ کیلومتری باقیمانده مسیر ترافیک این مسیر و دسترسی های مردم این مناطق تسهیل می شود.

وی با اشاره به اینکه این بخش از پروژه هم اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکیدارد، تصریح کرد: باقی مانده کار در این پروژه نیازمند همکاری‌ بسیاری است و استاندار اهتمام ویژه برای اتمام آن داشته و امیدواریم روند انجام کار به خوبی تداوم یابد و بتوانیم موانع را برطرف و پروژه را در زمان بندی مشخص شده اجرا کنیم و بتوانیم قبل از پایان دولت آن  به اتمارام برسانیم.

وی گفت :هزینه این پروژه نسبت به مجموع آزادراه قزوین-رشت بسیار بیشتر است و حداقل ۸۰۰ میلیارد تومان باید هزینه کنیم تا به اتمام برسد چون این بخش از مسیر دارای پل‌های دشوار و تونل‌های متعدد است که ۷۲ درصد این مسیر را پل و تونل تشکیل می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : این بخش از مسیر یکی از پروژه های فاخر مهندی است و در حال حاضر توسط  یکی از بهترین شرکت های مهندسی در حال اجرا است و این یادگار و هدیه ای  برای مردم از سوی دولت دکتر روحانی خواهد بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.