• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

هدیۀ ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد

  • کد خبر : 14206
  • 18 اردیبهشت 1400 - 20:21
هدیۀ ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد

بستۀ هدیۀ اینترنت ۲۰ گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این بستۀ هدیه، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و با توجه به درخواست استادان حوزه و دانشگاه، با هدف تسهیل در فرایندهای آموزش آنلاین در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، بر روی حساب آنان فعال شده است.

این بسته، با اعتبار سه ماه از زمان فعال‌سازی، قابل استفاده است.

پیش از این، ایرانسل در زمان آغاز سال تحصیلی نیز، بستۀ اینترنت هدیۀ ۱۲۰ گیگابایتی را برای استادان حوزه و دانشگاه فعال کرده بود. بستۀ ۲۰ گیگابایتی فعلی، بر اساس فهرست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بر روی حساب استادان حوزه و دانشگاه مشترک ایرانسل، فعال شده و در دسترس آنان قرار گرفته است.

ایرانسل با آغاز شیوع بیماری کرونا در ایران در سال ۱۳۹۸ و نیز در سال ۱۳۹۹، هدایای اینترنت رایگان مختلفی را به دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، خبرنگاران و مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت خود نیز اختصاص داده بود.

ایرانسل همچنین در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و برای تسهیل زندگی و آگاه‌سازی مشترکان درباره بیماری COVID-19، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائۀ اینترنت ثابت رایگان، کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها (از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، اهدای تبلت، سیم‌کارت و دیتای رایگان به دانش‌آموزان مناطق محروم، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه، ارائه اینترنت هدیه به معلمان دلسوز، و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.