• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

هدیه رایگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صحت ندارد

  • کد خبر : 22343
  • 07 شهریور 1400 - 0:02
هدیه رایگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صحت ندارد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مردم هشدار داد از باز کردن پیوند اینترنتی (لینک) با عنوان «هدیه رایگان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران» پرهیز کنند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به تازگی در شبکه‌های اجتماعی پیوندی با عنوان «هدیه رایگان شرکت ملی پخش فراورده‌های […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به تازگی در شبکه‌های اجتماعی پیوندی با عنوان «هدیه رایگان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران!» در حال انتشار است، که حاوی مطالب و ادعایی کاملاً کذب درباره فعالیت‌ها و اقدام‌های این شرکت با تیتری نامعتبر است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن تکذیب عنوان و محتوای مطلب مورد نظر، اعلام کرد این شرکت هیچ گونه خبر، اطلاعیه یا پرسشنامه‌ای در این باره در هیچکدام از رسانه‌های فعال خود اعم از پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این شرکت و شبکه‌های اجتماعی خود در ستاد و مناطق ۳۷ گانه صادر نکرده و این مطلب از نظر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بی‌اعتبار و کذب است.

بر اساس پیگیری کارشناسان فنی این شرکت، پیوند اینترنتی مورد نظر با وجود تقلبی بودن، به احتمال زیاد شامل بدافزار اینترنتی است و باز کردن و مشاهده آن، احتمال بروز آسیب‌های جدی به گوشی‌های همراه و سیستم‌های رایانه‌ای را در پی خواهد داشت.

از هموطنان محترم درخواست می‌شود ضمن پرهیز از مشاهده و مراجعه به اینگونه تبلیغات و مطالب تقلبی، اخبار معتبر درباره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را تنها از پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این شرکت WWW.NIOPDC.IR و شبکه‌های اجتماعی آن «NIOPDC_CO» دنبال کنند.

این شرکت بر اساس حقوق قانونی خود، از طریق مراجع ذی صلاح عاملان انتشار پیوند اینترنتی مورد نظر را پیگیری و شناسایی می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=22343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.