• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

هدف بانک توسعه تعاون برآورده نمودن حداکثری انتظارات تعاونی‌هاست

  • کد خبر : 13706
  • 08 اردیبهشت 1400 - 14:31
هدف بانک توسعه تعاون برآورده نمودن حداکثری انتظارات تعاونی‌هاست

مدیر عامل بانک توسعه تعاون بر لزوم برآورده سازی حداکثری انتظارات ذینفعان و تعاونگران تاکید ورزید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون که به همراه محمد کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استانهای کرمان و خراسان رضوی سخن می‌گفت اظهار داشت: تعاونگران به عنوان ذینفعان و مشتریان بانک انتظارات و توقعات متعددی از بانک تخصصی بخش دارند که تأمین نیازهای مالی و بانکی و اعتباری تعاونگران از مهمترین راهبردهای بانک به شمار می‌رود.
مهدیان تصریح نمود: چنانچه شرکت تعاونی به نحو مناسبی در چرخه فعالیت باشد و طرح کسب و کار و درخواست تسهیلات را به واحدهای بانکی توسعه تعاون ارائه دهد و شرایط اصلی مورد نیاز برای دریافت تسهیلات را فراهم نماید، از خدمات اعتباری بانک بهره‌مند می‌گردد.
وی افزود: بارها تاکید نموده‌ایم در تکمیل مدارک و تأمین وثائق و تضمینات نیز نهایت سهل‌گیری و راهنمایی از سوی همکاران لحاظ می‌گردد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان عاملیت بانک در طرح‌های ملی گفت: چنانچه تعاونگران در مناطق روستایی و عشایری واقع باشند، شرایط بهره‌مندی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری قابل فراهم است. اگر شرکت تعاونی در بخش‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی مشغول به فعالیت باشد، امکان دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و نیز ماده ۵۲ قوانین سنواتی بودجه برای متقاضیان مهیا خواهد بود.
وی ادامه داد: چنانچه شرکت تعاونی در چارچوب طرح‌های مذکور نیز قابل تعریف نباشد، تسهیلات از منابع داخلی بانک نیز قابل پرداخت است.
مهدیان خاطر نشان کرد: طی سفرهای اخیر به همراه معاون تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ طرح‌های متعددی از سوی شرکت‌های تعاونی برای دریافت تسهیلات ارائه گردیده است که تلاش همکاران بر این است بهترین شرایط برای متقاضیان به لحاظ مولفه‌های سود و بازپرداخت فراهم گردد.
وی خطاب به شرکت‌های تعاونی اعلام داشت: از این شرکت‌ها نیز انتظار می‌رود در ارائه پروانه و مجوز فعالیت تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش فعالیت در قالب استانداردهای حسابداری و مدارک موردنیاز مالیاتی را فراهم نمایند تا همکاران در تشکیل پرونده و تکمیل ملزومات با نهایت سرعت، خدمات اعتباری را ارائه نمایند.
وی همچنین به تشکیل جلسات متعدد با هماهنگی ارکان معاونت تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره نمود و گفت: عزم و اراده جدی در حمایت از تعاونی‌ها وجود دارد و برنامه عملیاتی برای پیشبرد طرح‌ها و اعطای تسهیلات به‌ویژه طرح‌های ارائه‌شده طی پنج سفر اخیر به پنج استان تعیین گردیده است.
محمدجعفر کبیری معاون تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارکان حمایتگر بخش تعاون ازجمله معاونت تعاون، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون تدابیر و راهکارهای ویژه‌ای جهت ارائه تسهیلات راهگشا به تعاونگران در نظر گرفته و به مرحله اجرا درمی‌آورند.
در این جلسه البرز محمدی مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون مطالب مهمی را در خصوص نحوه پیشرفت طرح‌های درخواستی از سوی تعاونگران ارائه دادند و رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، غلامرضا کافی زاده مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان کرمان، حمیدرضا پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی و مهدی امین بیدختی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی در خصوص مراحل تشکیل پرونده‌ها و نحوه راهنمایی متقاضیان توضیحاتی ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=13706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.