• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

هاشمی‌نسب: پرسپولیسی‌ها فحاشی کردند، من هم جوابشان را دادم!

  • کد خبر : 53020
  • 06 شهریور 1401 - 8:05

ایسنا/خوزستان مربی تیم فولاد درخصوص اتفاقات دیدار اخیر این تیم مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: هر کسی به من و خانواده ام توهین کند، جوابش را می دهم.

مهدی هاشمی‌نسب بعد از دیدار فولاد و تراکتور در جمع خبرنگاران، در واکنش به سوالی درخصوص اتفاقات بازی فولاد مقابل پرسپولیس و این که تماشاگران حریف‌ توهینی به احسان پهلوان و سعید آقایی نکرده بودند که او بخواهد جواب بدهد، اظهارکرد: به مهدی شیری و من که توهین کردند، جواب های، هوی است. اصلا چرا باید درباره آن ها حرف بزنم؟ فحاشی کردند، جوابشان را دادم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: معمولا مردم و تماشاگران ما افراد مظلوم را دوست دارند اما من مظلوم نیستم و هر کسی به من و خانواده ام فحاشی کند، جواب او را خواهم داد، حالا می‌خواهد یک نفر، ۲۰ میلیون، ۴۰ میلیون یا ۸۰ هزار نفرباشد.

هاشمی‌نسب در واکنش به این سوال که قبول دارید شما در این جریان توهین تصویری به تماشاگران پرسپولیس داشتید؟ گفت: اصلا به این صورت نیست. باید ۵ عکس قبلی آن لحظه را هم نشان می دادندـ یک عکس هست که روی آن مانور می دهند. من هیچ‌وقت شروع کننده بحث نبودم. خود آن ها شروع کردند و من جواب‌شان را دادم و تعارف هم ندارم. 

وی افزود: آن‌ها می‌خواهند من عذرخواهی کنم و بگویم ببخشید و گردن کج کنم، مثل خیلی از افراد که برایشان این گونه رفتار می کنند و بعد هم محبوب شان هستند. من این کارها را نمی‌کنم و کاری با آن‌ها ندارم و هیچ‌ وقت به آن افراد فکر نمی‌کنم. 

مربی تیم فوتبال فولاد در پایان، تاکید کرد: هر کسی به خودم و خانواده‌ام فحاشی کند، جواب‌شان را می‌دهم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.