• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
1

نگرانی دوباره فولادکاران از خاموشی

  • کد خبر : 59993
  • 20 آذر 1401 - 15:48
نگرانی دوباره فولادکاران از خاموشی

محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به محدودیت های مصرف انرژی در این مجتمع گفت: در تابستان با یک ابلاغیه پر مخاطره مواجه شدیم، آنچه که از سمت سازمان برق منطقه استان فارس به ما ابلاغ شد این مجتمع را با ۵۷ روز تعطیلی مواجه می کرد که این ۵۷ روز با توجه به رفت و برگشت در زمان آغاز فعالیت کارخانه، منجر به ۹۰ روز تعطیلی در ایام تابستان می شد.

 مصطفی پور افزود: خوشبختانه با مذاکرات متعدد با مسئولین منطقه ای و تعاملات صورت گرفته و حمایتی که از سوی مسئولین استانی و شهرستانی رخ داد؛ توانستیم این تعطیلی را به حداقل برسانیم که طبیعتا بر روی مجموعه فعالیت های ما و میزان ظرفیتی که می بایست مطابق با برنامه تولید کنیم، تاثیر داشت.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در ادامه با اشاره به قطعی گاز در صنایع فولادی عنوان کرد: اگر آنچه که در حال حاضر به ما ابلاغ شده قرار باشد اعمال کنیم مجموعه ما با سه ماه تعطیلی مواجه خواهد شد. بر همین اساس در حال مذاکره با مسئولین وزارت نیرو، مسئولین استان، استاندار و نماینده محترم استانی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما در منطقه ای مشغول فعالیت هستیم که صنایع زیاد گازبر وجود ندارد و گمان می کنیم به واسطه یک تعامل خواهیم توانست میزان مصرف را در شبکه سراسری تنظیم کنیم.

مصطفی پور همچنین گفت: در حال حاضر مصرف گاز را به حداقل رساندیم و تولید نیز با حداقل انجام می شود اما خاموشی نداشتیم. اما قطعا ظرف روزهای آینده با خاموشی مواجه هستیم و در حال برنامه ریزی هستیم که این کار به صورت نظامند و محدود انجام شود تا به طور قابل توجه ای از میزان تولید برنامه ریزی شده، عقب نمانیم.

معدن نیوز

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.