• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

نگاه ویژه شهید سلیمانی به دیپلماسی اقتصادی در کنار موضوعات نظامی

  • کد خبر : 33990
  • 12 دی 1400 - 12:56
نگاه ویژه شهید سلیمانی به دیپلماسی اقتصادی در کنار موضوعات نظامی

رئیس کل بانک مرکزی گفت: نقش سردار سلیمانی در توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه بسیار موثر بود.

به گزارش ایبِنا، دکتر علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگو با  «برنامه طلوع بی پایان» رادیو اقتصاد گفت: نگاه ویژه شهید سلیمانی به دپپلماسی اقتصادی در کنار موضوعات نظامی، امنیتی و سیاسی پر رنگ بود.

وی ادامه داد: مهمترین اولویت سردار در مناسبت‌های اقتصادی و تجاری نگاه به همسایگان بود و با گشایش و تسهیلاتی که در توسعه این روابط انجام داده بود، ما می‌توانیم این تعاملات را ادامه دهیم.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به جسارت و شجاعت در تصمیم‌گیری سردار افزود: اگر مسئولان اقتصادی ما این خصلت را سرلوحه خود قرار دهند مطئمنا اتفاق‌های خوبی رقم خواهد خورد.

وی افزود: عشق و خدمت به مردم در سردار مثال زدنی است و مردم این عشق را به خوبی درک کردند و در مراسم بی‌نظیر تشیع ئیکر ایشان این علاقه عاشقانه ثابت شد.

وی ادامه داد: مسئولان اگر خالصانه به مردم خدمت کنند و مردم را دوست داشته باشند مردم هم قطعا تعامل خوبی با آنها خواهند داشت.

صالح آبادی نگاه سردار سلیمانی را به ظرفیت‌های داخلی از دیگر مشخصات وی دانست و افزود: ما نیز با ادامه راه سردار باید برای پیشرفت اقتصاد نگاه به داخل و به خصوص تکیه بر نیروهای جوان داشته باشیم.

وی در پایان افزود: در وجود سردار فقط زیبایی قابل مشاهده بود و امید است همگان در مکتب ایشان قدم بردارند و این راه روشن را ادامه دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.