• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

نگاه اصلاحی، نظارتی و شفافیت در برنامه خاندوزی قابل تحسین است

  • کد خبر : 21948
  • 02 شهریور 1400 - 17:36
نگاه اصلاحی، نظارتی و شفافیت در برنامه خاندوزی قابل تحسین است

محسن سیفی، استاد اقتصاد دانشگاه و پژوهشگر اقتصادی در تشریح بررسی برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: با بررسی برنامه‌ها ملاحظه میشود آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته کاملاً دقیق و کارشناسی بوده که با اهتمام همه ارکان دولت و استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان حوزه اقتصادی قابلیت اجرا خواهد داشت.

تجارت گردان – محسن سیفی در ادامه بیان داشت: در این برنامه به خوبی به نظارت‌های ناکارآمد و مشکلات قوانین ناظر و کاربردی در تقنین و اجرا اشاره شده و راهبردها و سیاست‌های مناسبی در حوزه شفافیت و نظارت ارائه شده که قابل تحسین است.

سیفی تلاش برای رفع شبهات شرعی و صیانت از حقوق مردم و بیت‌المال در برنامه‌های خاندوزی را مؤثر و اجرایی خواند و در خصوص سیاست‌های پیشنهادی بازار سرمایه اعم از متنوع‌سازی ابزارها و محصولات مالی در این بازار، حذف تنظیم‌گری‌های غیر ضروری، تسهیل مقررات مربوطه و… را غیر شعاری و مناسب ارزیابی کرد.

این مدیر شبکه بانکی در پایان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور اعم از کسری بودجه، حجم نقدینگی و… و همچنین اولویت‌های برنامه خاندوزی تصریح کرد: با شناختی که از دکتر خاندوزی و مجموعه همراه ایشان در حوزه کارشناسی، سیاستگذاری و اجرا دارم، پیشنهاد ایشان به عنوان وزیر اقتصاد را عامل امیدواری و استقبال حوزه دانشگاهی می‌دانم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.