• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم/ باید با تجربه‌تر عمل کنیم

  • کد خبر : 43163
  • 22 فروردین 1401 - 10:34
نکونام: اشتباه کردیم و جریمه شدیم/ باید با تجربه‌تر عمل کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید کم تجربگی شاگردانش منجر به این شد که نتوانند الاهلی را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی خوب و جانداری بود و ما می‌دانستیم که از بازی چه میخواهیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و به گل هم رسیدیم اما بی تجربگی کردیم و در صحنه‌ای که گل خوردیم، شش بازیکن ما در حمله و در تلاش برای زدن گل دوم بودند و این کار ما را سخت کرد.

وی ادامه داد: بازی مساوی شد اما به نظرم توانستیم تیم خوب الاهلی را کنترل کنیم. تیم ما خوب بازی کرد و به حریف موقعیت ندادیم اما کم تجربگی باعث شد که حریف به گل تساوی برسد. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: گفته بودم که این گروه سخت است و نتایج و بازی‌ها این مهم را نشان می‌دهد. شرایط به صورتی است که تیم‌ها خیلی سخت به هم می‌بازند و بازی‌ها سخت و همراه با استرس هستند.

وی عنوان کرد: فقط به خاطر اشتباهی که داشتیم گل خوردیم. مقابل تیم حرفه‌ای و خوبی چون الاهلی نمی‌توان چنین اشتباهی کرد. بازیکن حریف تا فرصتی نصیب‌شان می‌شد، آن را از دست نمی داد. به هر حال اشتباه کنی، جریمه می شوی و تیم ما هم گل خورد. می‌توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم اما این کار را نکردیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به نظرم در صحنه‌ای که گل خوردیم، بی تجربگی کردیم.

نکونام بیان کرد: ما برای بردن زحمت کشیدیم اما در این بازی‌ها با چنین اشتباهاتی جریمه خواهی شد و باتوجه به شرایطی که داریم، باید بتوانیم از هدف و تیم‌مان محافظت کنیم و نباید راحت فرصت سوزی کنیم. بازی قبل هم می‌توانستیم راحت سه امتیاز را بگیریم اما با بدشانسی به آن نرسیدیم. این بازی هم تا دقیقه ۹۲ جلو بودیم و بعد گل خوردیم. باید با تجربه‌تر عمل کنیم و بازیکنان ما باید مسئولیت پذیرتر شوند تا به موفقیت برسیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.