• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

نوروز امسال هم روی کارت‌هدیه مجازی بانک ایران زمین حساب کنید

  • کد خبر : 39798
  • 29 بهمن 1400 - 13:23
نوروز امسال هم روی کارت‌هدیه مجازی بانک ایران زمین حساب کنید

گویا نوروز امسال هم مانند دوسال گذشته قرار نیست ویروس کرونا دست از سر ما بردارد. برای همین باید نوروز را به شیوه‌های جدیدی که در این مدت آموخته‌‎ایم، برگزار کنیم.

با توجه به شیوع سویه اُمیکرون و خطراتی که این سویه برای کودکان دارد، به نظر می‌رسد امسال هم خبری از دید و بازدید نوروزی نباشد اما سنت زیبای عیدی دادن را نباید فراموش کرد.
امسال هم از عزیزانمان دور هستیم اما رسم و سنت عیدی دادن هرگز فراموش نمی‌شود.
در همین راستا، فرستادن کارت هدیه مجازی با مبلغ و طرح دلخواه یکی از راه‌های پیشنهادی برای زنده نگاه داشتن این رسم شیرین است.
بانک ایران زمین از دوسال پیش، شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان می‌توانند هرجا که هستند، کارت هدیه با طرح و مبلغ دلخواه سفارش داده و آن را برای عزیزان خود ارسال کنند.
اما فرقی که امسال با سالهای گذشته دارد در این است که با رونمایی از فراز ایران زمین دریافت بسیاری از خدمات بانکی برای مشتریان به صورت کاملا غیرحضوری فراهم شده است.
‌ ‌براساس این گزارش، بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و عدم نیاز به حضور در شعب برای دریافت خدمات، امکان خرید کارت هدیه مجازی را در همراه بانک خود فراهم کرده است تا مشتریان در شرایط امن بتوانند هدایای خود را برای عزیزانشان ارسال کنند.
از قابلیت‌های این کارت‌های هدیه می‌توان به سهولت تهیه بدون مراجعه به شعب، امکان خرید و انتقال کارت به‌صورت مجازی، خرید در درگاههای مجازی و شبکه خرید اینترنتی اشاره کرد.
گفتنی است، بانک ایران زمین در سال ۹۸ و با شیوع کرونا در قالب کمپین  #هیچجاخونهخودآدم_نمیشه اقدام به ارائه خدمات گسترده بانکی بدون نیاز به حضور در شعب کرد که کارت هدیه مجازی تنها یکی از خدمات این بانک بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=39798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.