• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
1

“نوبت‌دهی هوشمند”، خدمتی دیگر از بانک پاسارگاد در دوران کرونا

  • کد خبر : 7901
  • 05 بهمن 1399 - 19:17
“نوبت‌دهی هوشمند”، خدمتی دیگر از بانک پاسارگاد در دوران کرونا

همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ و تداوم وضعیت فاصله‌گذاری اجتماعی، لزوم ارائه خدمات بانکداری به‌صورت غیرحضوری را بیش از همیشه افزایش داده است. به حداقل رساندن مراجعه حضوری به شعبه بانک‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در حفظ سلامت جامعه داشته باشد. در این میان، گاهی مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک، اجتناب‌ناپذیر است.

در این شرایط، رعایت برخی موارد مانند: جلوگیری از تجمع مشتریان در شعبه‌ها، حداقل کردن زمان حضور مشتریان از طریق مدیریت زمان و همچنین حذف روش‌های لمسی نوبت‌گیری در شعبه‌ها می‌تواند بخش عمده‌ای از خطرات را کاهش دهد.

بانک ‌پاسارگاد، به ‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان خود، در سال جاری اکثریت شعبه‌های خود در سراسر کشور را مجهز به دستگاه‌‌های اخذ نوبت با سنسورهای حرکتی یا پدالی کرده‌ است.

سامانه نوبت‌دهی هوشمند بانک‌ پاسارگاد، نیز خدمت دیگری است که پیش از این در این بانک ارائه می‌‌شد و بهره‌‌مندی از آن در دوران شیوع ویروس کرونا می‌‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس مؤثر باشد. علاوه بر این، سامانه نوبت‌ دهی هوشمند، امکان برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان گرامی فراهم می‌‌‌کند.

نوبت‌دهی پیامکی، صرفه‌جویی در زمان توأم با فاصله‌گذاری اجتماعی

مشتریان گرامی بانک پاسارگاد، می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه نوبت‌‌دهی هوشمند، قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس شماره نوبت دریافتی، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند. برای این کار کافی است کد شعبه مورد نظر به شماره ۱۰۰۰۸۲۸۹ ارسال شود. پس از لحظاتی، این سامانه پیامکی را حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار برای متقاضی ارسال می‌کند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور داشته باشند.

گفتنی است هموطنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.