• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

نماینده محوری اولویت اول جشنواره اوج

  • کد خبر : 34453
  • 15 دی 1400 - 12:13
نماینده محوری اولویت اول جشنواره اوج

مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی شرکت بیمه رازی با بیان اینکه ارائه خدمات به‌ روز در اولویت شبکه بیمه رازی است گفت: جشنواره اوج بیمه رازی با تاکید بر استراتژی‌ نماینده محوری طراحی و از ابتدای دی‌ماه اجرایی شده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، بیست و نهمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی با حضور سیدمحمدحسین ادیانی- مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی و به میزبانی ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.
در این رویداد سیدمحمدحسین ادیانی با اشاره به اینکه در بازار بیمه، توسعه پرتفوی بسیار مهم‌تر از بازاریابی است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و جشنواره‌های مجموعه بیمه رازی با تاکید بر پنج چرخش استراتژیک طراحی و اجرایی می‌شود و جشنواره اوج نیز با این قاعده طراحی و اجرایی شده است.
مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی بیمه رازی ادامه داد: رقابت شدید در بازار بیمه ایران وجود دارد و برای حضور قابل توجه در این بازار، بیمه رازی توجه ویژه‌ای بر توسعه پرتفوی دارد و در این مسیر توجه به ارائه خدمات به‌روز با کیفیت بالا در اولویت‌های مجموعه است.
او با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر بیمه‌گذاران خوبی جذب شده‌اند، یادآور شد: در سالجاری با توجه به شعار استراتژیک شرکت مبنی بر “رازی در اوج” جشنواره زمستانه اوج طراحی و اجرایی شده است.
ادیانی تصریح کرد: دستورالعمل‌ اجرایی جشنواره اوج که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده، در اختیار نمایندگان و مدیران شعب قرار گرفته و در راستای اجرای هرچه بهتر آن کارگروه‌های هم اندیشی و توجیهی برگزار شده و برای ورود به این جشنواره نمایندگان حقیقی باید حداقل ۱۵۰۰ و نمایندگان حقوقی ۳ هزار امتیار را از آن خود کنند.
مدیر توسعه بازاریابی و توسعه پرتفوی بیمه رازی، ادامه داد: تفاوت این جشنواره با دیگر جشنواره‌ها در تعیین ضریب عملکرد و تعیین امتیاز برای هر رشته بیمه‌ای است که این موضوع در راستای ارتقاء سطح بازاریابی نمایندگان بوده است.
وی با بیان اینکه در جشنواره اوج، نمایندگان می‌توانند سبد پرنفوی خوبی را برای خود طراحی و به فروش برسانند، یادآور شد: مجموعه برای فصل‌های آینده نیز جشنواره‌هایی را نیز در نظر گرفته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.