• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

نمایش یک زندگی پایدار با لوازم خانگی متصل سامسونگ در نمایشگاه KBIS 2023

  • کد خبر : 64627
  • 25 بهمن 1401 - 18:25
نمایش یک زندگی پایدار با لوازم خانگی متصل سامسونگ در نمایشگاه KBIS 2023

زندگی در خانه‌ای یکپارچه و هماهنگ چه از لحاظ طراحی و چه از نظر اتصال دستگاه‌های هوشمند آن نه تنها شادابی و حس رضایت همیشگی را به دنبال دارد بلکه می‌تواند انجام کارهای خانه را تا حد زیادی به عملی راحت‌ و آسان‌تر از همیشه تبدیل کند. شرکت سامسونگ در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام (KBIS 2023) در شهر لاس‌وگاس ایالات متحده، نوآوری‌هایی را به نمایش گذاشت که علاوه بر ارتقای سطح زندگی پایدار، هماهنگی و هارمونی خاصی را از طریق محصولات متصل و هوشمند در تمامی خانه‌ها به ارمغان می‌آورد. حضور سامسونگ در این نمایشگاه با ارائه محصولاتی متصل، پایدار و قابل سفارشی‌سازی همراه بود که براساس نیازهای روز خریداران، سازندگان و طراحان خانه ساخته شده است.

این نوآوری‌ها که شامل سری لوازم خانگی Bespoke است و در صدر آن یخچال‌های Bespoke قرار دارد، از زمانی که در بازارهای آمریکا معرفی شد به سرعت محبوبیت پیدا کرد و اکنون شرکت سامسونگ این خط تولید محبوب را به مجموعه‌ کامل آشپزخانه، شست‌وشو و محصولات مراقبت از سطوح گسترش داده است. این سری جدید در سال جاری با امکانات شخصی‌سازی گسترده معرفی می‌شود که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی دستگاه‌های متصل و یکپارچه، از طریق تقویت سرویس SmartThings و خدمات آن، تجربه‌ای شخصی‌تر را در زندگی روزمره برای افراد امکان‌پذیر می‌کند.

سو چوی، رئیس تیم فروش و بازاریابی لوازم دیجیتال شرکت سامسونگ می‌گوید : «امروزه پایداری، اتصال و شخصی‌سازی برای صاحبان و خریداران خانه امری مهم است و اکنون ما مفتخریم که نشان دهیم چگونه محصولاتمان برای ایجاد فضایی پایدار در زندگی الهام بخش افراد است و با تقویت روش‌های جدید زندگی از طریق اتصال و یکپارچگی، سبک زندگی ویژه و شخصی افراد را بازتاب می‌دهد.»

سطح جدیدی از پایداری روزمره

شرکت سامسونگ به کمک توسعه فناوری‌های متصل به طیف گسترده‌تری از وسایل خانه و به کارگیری روش‌هایی متنوع‌تری برای افزایش بازدهی انرژی، پایداری و انسجام را به بخشی از زندگی روزمره افراد تبدیل می‌کند. در طول برگزاری نمایشگاه KBIS 2023، سامسونگ با تمرکز بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی که با سرویس SmartThings Energy خود همراه است، برنامه‌های و تلاش‌های خود را در زمینه افزایش طول عمر محصول و پایداری سرتاسری (از تولید تا توزیع، استفاده و دفع) به نمایش گذاشت. سرویس جدید SmartThings Energy مجموعه‌ای از اطلاعات ضروری و کاربردی را به شکلی ساده و قابل درک در مورد میزان مصرف انرژی خانه‌های هوشمند به افراد ارائه می‌دهد. ضمن اینکه نکات ضروری برای صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی را پشنهاد می‌دهد. یکی از قابلیت‌های این سرویس حالت انرژی هوش مصنوعی (AI Energy) است که توسط هوش مصنوعی به صورت بصری ارائه می‌شود و به طور خودکار تنظیمات را بهینه می‌کند تا میزان انرژی مصرف شده توسط دستگاه‌های متصل سامسونگ را کاهش دهد و با صرفه‌جویی حداکثری انرژی، به کاهش هزینه‌های خانه‌های هوشمند کمک می‌کند. حالت انرژی هوش مصنوعی سرویس SmartThings Energy تا ۱۵٪ صرفه‌جویی بیشتر برای یخچال های سازگار، تا ۲۰٪ برای دستگاه‌های تهویه مطبوع سازگار و تا ۳۵٪ برای دستگاه‌های لباسشویی سازگار در چرخه‌های انتخابی را شامل می‌شود.         

شرکت سامسونگ در این زمینه با توجه به تلاش‌هایی که منجر به طراحی سرویس SmartThings Energy شده است، گواهی‌نامه سیستم‌های مدیریت انرژی خانه‌ هوشمند (SHEMS) را از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) دریافت کرد. آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات متحده، تاکنون ۲۶۰ تاییدیه را به مدل‌های لوازم خانگی سامسونگ اعطا کرده است که شامل ۴۳ تاییدیه «کارآمدترین» می‌شود.

شرکت سامسونگ در این نمایشگاه راجع به فیلتر و چرخه کاهش میکروفیبر نیز اطلاعات بیشتری را در اختیار شرکت‌‌کنندگان قرار داد؛ برای مثال چرخه کاهش میکروفیبر ماشین‌لباسشویی‌ سامسونگ، انتشار میکروپلاستیک را در طول شستشو تا ۵۴% کاهش می‌دهد و در حال حاضر در اروپا در دسترس است و فوریه امسال برای دستگاه‌های لباسشویی سازگار در کره و به زودی در ایالات متحده عرضه می‌شود.

تقویت تجربه‌های شخصی‌ با اتصال پیشرفته

سری لوازم خانگی Bespoke با هدف دستیابی به زندگی راحت‌تر و پربازده، تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌تری را با قابلیت اتصال و یکپارچگی ارائه می‌کند. در نمایشگاه KBIS، شرکت سامسونگ نشان داد که چگونه سرویس‌های SmartThings، نحوه تعامل مردم با لوازم خانگی را برای ایجاد تجربه‌ای بصری‌تر و منسجم‌تر تغییر می‌دهد و آرامش را در دنیای متصل به ارمغان می‌آورد. این سرویس‌ها شامل حالت انرژی، پخت‌وپز، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از لباس‌ها، کنترل هوا و کنترل خانه هستند که سطوح جدیدی از راحتی و کارایی را به زندگی روزمره اضافه می‌کند. این خدمات با برآوردن نیاز‌های مختلف مصرف‌کنندگان مدیریت خانه‌های هوشمند به ویژه فضای آشپزخانه را آسان‌تر می‌کند. مثالی از این مدیریت آسان، فضای نوین آشپزخانه است که در آن سرویس پخت‌وپز (SmartThings Cooking) حالت‌های شخصی و متنوع آماده‌سازی غذا را با احتساب سلامتی کاربران و موجودی یخچال ارائه می‌دهد و مسیر پخت‌وپز را هدفمند و بهینه می‌کند.

علاوه بر این‌ها با فر جدید Bespoke مدیریت آشپزخانه تا جایی پیش می‌رود که هوش مصنوعی دستورپخت‌ها را با تنظیمات آشپزی همگام می‌کند و در عین حال سرویس Samsung Health به کاربران در استمرار رژیم غذایی خود و حفظ زندگی سالم‌تر کمک می‌کند. این فر هوشمند همچنین دارای دوربین‌هایی است که به آن امکان می‌دهد تنظیمات پخت‌وپز را با استفاده از فناوری تشخیص غذا بهینه کند؛ این دوربین‌ها افزون بر این با گرفتن فیلم و تایم‌لپس از پخت غذا محتوایی جذاب برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی به کاربران نیز ارائه می‌دهند. 

گزینه جدید بعدی در آشپزخانه، یخچال‌های چهار درب Flex Family Hub+ سری Bespoke است. این یخچال‌ها دارای صفحه نمایشی ۳۲ اینچی با کیفیت FHD و بدون حاشیه هستند که برای انجام چند کار به طور همزمان عالی است. صفحه نمایش بزرگتر استفاده از خدمات SmartThings را آسان‌تر می‌کند و همه چیز را از سرگرمی گرفته تا مدیریت خانه ساده می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد چندین برنامه را به طور همزمان مشاهده کنند. برای مثال با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر Samsung TV Plus می‌توانند از محتوای ۱۹۰ کانال رایگان بهره‌مند شوند و همزمان مواردی را به لیست خرید خود اضافه کنند یا ویدیوی دستور غذا را دنبال کنند و یا حتی تقویم خانوادگی و موارد دیگر را مدیریت کنند. همچنین داشبورد جدید SmartThings از طریق این صفحه‌نمایش بزرگ کنترل خانه هوشمند را راحت‌تر پیش می‌برد و علاوه بر این‌ها این نمایشگر به وسیله سرویس‌هایی چون Google Photos و Atelier می‌تواند عکس‌های خانوادگی یا آثار هنری را نیز با کیفیتی عالی نمایش دهد.

Bespoke را به زندگی خود بیاورید

در مدت زمانی که نمایشگاه KBIS 2023 برگزار می‌شد، شرکت سامسونگ از طریق سرویس کاملا شخصی و سفارشی MyBespoke و همچنین نمایشگاه مجازی و تعاملی جدید خود که ‌خانه مجازی Bespoke نام دارد، شرکت‌کنندگان را تشویق کرد تا با این سطح جدید از محصولات Bespoke به منظور کسب‌ تجربه‌ای فراگیر آشنا شوند.                   

سرویس MyBespoke امکانات بی‌پایانی را برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهد. برای اولین بار کاربران می‌توانند یخچال Bespoke خود را با طرح‌های اصلی، آثار هنری یا حتی عکس‌های مورد علاقه‌شان شخصی‌سازی کنند؛ به این معنی که کاربران می‌توانند پنل‌های یخچال خود را از طریق این سرویس با یک یا دو درب فرانسوی و طرح دلخواه خود سفارش دهند و درب خانه تحویل بگیرند. البته این سرویس در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است. شرکت سامسونگ همچنین از طریق یک نمایشگاه مجازی شرکت‌کنندگان KBIS 2023 را به سفری درون محصولات Bespoke دعوت کرد. در این تجربه شرکت‌کنندگان با رنگ‌ها، مواد و پوشش‌های لوازم Bespoke، از جمله مجموعه آشپزخانه و محصولات لباسشویی بیشتر آشنا شدند و علاوه بر آن امکان ارتباط و تعامل با این محصولات دیجیتال را نیز داشتند تا ضمن مشاهده فضای داخلی آن‌ها، تجربه استفاده‌ای واقعی را نیز داشته باشند.             

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.