• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

نمایش توانمندی ها و ظرفیت های لوله گستر اسفراین در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت نفت

  • کد خبر : 69646
  • 27 اردیبهشت 1402 - 18:03
نمایش توانمندی ها و ظرفیت های لوله گستر اسفراین در بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت نفت

لوله گستر اسفراین در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور فعال دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی لوله گستر اسفراین  ، لوله گستر اسفراین در سالن ۵ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۲۷ لغایت ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در ساعات  ۸ الی ۱۵ پذیرای حضور گرم بازدیدکنندگان است.

این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز و گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکت های نفتی مشابه در سطح جهان با کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی برگزار می شود.

حضور در نمایشگاه ها ، فرصتی مغتنم برای آشنایی نزدیک و بدون واسطه مدیران صنایع است که می تواند منتج به انعقاد قراردادها و تفاهم نامه های همکاری شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران صبح امروز (چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری، جواد اوجی، وزیر نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه  دایر است و هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه در آن حضور دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.