• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

نمایشگاه صنعت مالی نشان از ظرفیت بالای بیمه در کشور ایران است

  • کد خبر : 50478
  • 03 مرداد 1401 - 13:39
نمایشگاه صنعت مالی نشان از ظرفیت بالای بیمه در کشور ایران است

خبرنگار خبرگزاری روسیه در غرفه بیمه رازی از عدم حضور شرکت های بیمه دیگر کشورها در نمایشگاه صنعت مالی ایران ابراز تاسف و اظهار امیدواری کرد که در دوره های بعدی از ظرفیت های موجود استفاده شود.

عباس جمعه- خبرنگار آزاد روسی که به تهران سفر کرده است با حضور در غرفه بیمه رازی در چهاردهمین دوره نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شرایط فعلی ایران که تحت تاثیر تحریم‌ها قرار دارد بسیار مهم است و ایران باید تجربیات خود را به روسیه که آن هم در تحریم قرار دارد، انتقال دهد.
وی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی صنعت بانک و بیمه در شرایط تحریم را مهم ارزیابی کرد و توسعه و تقویت صنعت مالی دو کشور را بر پایه پتانسیل های موجود مهم دانست.
او تصریح کرد: حرکت بخش پولی- مالی و بیمه‌ای کشور ایران نشان از ظرفیت بسیار بالای سیستم پولی- مالی و بیمه ایران دارد و کشورهای مختلف همچون روسیه، چین و هند می‌توانند با تکیه بر این سیستم بدون توجه به شرایط دلار و یورو با یکدیگر همکاری داشته باشند.
جمعه ابراز امیدواری کرد در دوره‌های بعدی نمایشگاه بانک، بیمه و بورس ایران شرکت‌های روسی حضور داشته باشند تا سطح همکاری پولی-مالی و بیمه‌ای دو کشور روسیه و ایران افزایش یابد.
این خبرنگار روس معتقد است، همکاری این کشورها می‌تواند شروع تازه‌ای در فرآیند سیستم‌های پولی و مالی داشته باشد و باید این مسیر چندین ساله از طریق برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آغاز شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.