• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

نقشه عجیب و ضدرئال PSG برای کیلیان امباپه

  • کد خبر : 68423
  • 09 اردیبهشت 1402 - 9:20
نقشه عجیب و ضدرئال PSG برای کیلیان امباپه

باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد هر طور که شده از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید جلوگیری کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از “ورزش سه”، مدتی است که از جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن صحبت می‌شود و از رئال مادرید به عنوان محتمل‌ترین گزینه یاد می‌شود. مهاجم فرانسوی پیش از این بسیار نزدیک بود که به مادرید برود، اما پس از آن با PSG ادامه داد و در پاریس ماند.

شیوخ قطری قصد ندارند او را به همین ترتیب رها کنند و چندین رسانه انگلیسی و فرانسوی ادعا می‌کنند که اکنون نقشه ای برای فروش او به خودشان طراحی کرده‌اند. گفته می‌شود که صندوق قطری QSI قصد دارد غول انگلیسی منچستریونایتد را بخرد و سپس کیلیان امباپه را از پاریس به آنجا بفرستد و یک تیم قدرتمند در اطراف او بسازد، در واقع یک تیم جدید، برخی می‌گویند یک “تیم فوق العاده مصنوعی”

امباپه می‌تواند در تابستان ۲۰۲۴ به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن جدا شود و ظاهرا قطری‌ها قصد دارند تا آن زمان این برنامه را اجرا کنند و او را در اختیار خود نگه دارند. مدتی است که بحث درباره فروش منچستریونایتد مطرح است و علاوه بر صندوق قطری، سر جیم رتکلیف، ثروتمند بریتانیایی، نیز به آن علاقه نشان داده است.

ظاهرا QSI قصد دارد یونایتد را بخرد و آنترو هنریکه را به عنوان مدیر ورزشی منصوب کند که وظیفه‌اش متقاعد کردن امباپه برای رفتن به انگلیس به جای رئال مادرید است. هرچند که گفته می‌شود خود آنها هم نسبت به جذب امباپه سرد شده‌اند و بعد از اتفاقاتی که در تابستان گذشته رخ داد فلورنتینو پرز دیگر علاقه چندانی به جذب ستاره فرانسوی ندارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.