• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

نظرسنجی از نخبگان برای بازنگری در سیاست های کلی انرژی

  • کد خبر : 21203
  • 20 مرداد 1400 - 16:33
نظرسنجی از نخبگان برای بازنگری در سیاست های کلی انرژی

کارشناسان و خبرگان بخش انرژی می‌توانند با مراجعه به سامانه جمع‌سپاری(نظرسنجی) سیاست‌های انرژی، نظرات خود را در مورد شیوه‌ها و سیاست‌های تولید و مصرف بهینه حامل‌های مختلف ثبت کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، اخیراً سامانه‌ای با نام جمع‌سپاری سیاست‌های انرژی، با هدف استفاده از نظرات نخبگان و خبرگان بخش انرژی در تدوین اسناد بالادست انرژی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اخیراً سامانه‌ای با نام جمع‌سپاری سیاست‌های انرژی، با هدف استفاده از نظرات نخبگان و خبرگان بخش انرژی در تدوین اسناد بالادست انرژی کشور، در دو قالب حامل‌های انرژی (۸ حامل اصلی در جریان انرژی کشور) و پرسشنامه کلی موضوعی (با اولویت مسائل و چالش‌های بخش انرژی) رونمایی شده است.

این سامانه در بخش حامل‌های انرژی مشتمل بر ۸ عنوان جمع سپاری با موضوعات نفت، گاز، برق، بادی، خورشیدی، هسته‌ای، ذغال سنگ و هیدروژنی است که در آنها به مقایسه میان رویکردهای مختلف در تولید و مصرف این حامل‌ها پرداخته و از کاربر انتظار دارد تا با مقایسه صحیح رویکردهای مصرف در هر یک از حامل‌ها دلایل ارجحیت رویکرد مورد انتظار خود در مقایسه با رویکردهای آن حامل را ذکر کرده و همچنین دلایل امکان پذیری آن رویکرد و چالش‌های متناظر آن را ذکر کند.

همچنین در بخش پرسشنامه کلی موضوعات کاربر می‌تواند به انتخاب خود یکی از موضوعات مرتبط و یا چالش‌های بخش انرژی نظیر بهینه سازی و …، دلایل مرتبط با آن چالش‌ها ذکر نموده و راهکارهای مورد نظر خویش در جهت رفع آن چالش را ارائه دهد.

کارشناسان و خبرگان محترم حوزه انرژی و دغدغه‌مندان این بخش می‌توانند با مراجعه به این سامانه، که مربوط به نظام جمع‌سپاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام است، پس از ثبت نام نظرات خود را بارگذاری و در این جمع سپاری شرکت کنند.

https://najm.cfss.ir/challenge/Energy

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.