• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

نشست کم‌سابقه سرپرست سازمان تامین اجتماعی با مدیران شرکتهای تابعه شستا در خوزستان

  • کد خبر : 27087
  • 24 مهر 1400 - 11:07
نشست کم‌سابقه سرپرست سازمان تامین اجتماعی با مدیران شرکتهای تابعه شستا در خوزستان

در اقدامی کم‌سابقه نشست سرپرست سازمان تامین اجتماعی با مدیران شرکتهای تابعه شستا در خوزستان برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر میرهاشم موسوی در این نشست بر اهمیت توجه شرکتهای شستا به مسائل اجتماعی تاکید کرد و گفت: موضوع مهم این است که شرکت‌ها به مسائل اجتماعی شهر و استان محل فعالیت خود توجه داشته باشند تا مردم و بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی بدانند که شستا به معنای واقعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است.

وی انتقال حساب‌های بانکی شرکت‌های تابعه شستا به شعب بانک‌های شهر و استان محل فعالیت را از دیگر مسائل دارای اهمیت برشمرد و افزود: شرکت‌های تابعه شستا به گونه‌ای فعالیت کنند که ضمن انجام ماموریت و ایفای تعهدات خود درقبال سازمان تامین اجتماعی، تا حد امکان خیر و منفعتی نیز برای شهرهای محل فعالیت آنها ایجاد شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی مهمترین وظیفه این سازمان را پرداخت حقوق بازنشستگان و تامین هزینه خدمات درمانی جامعه تحت پوشش برشمرد و گفت: بخشی از هزینه خدمات سازمان تامین اجتماعی باید توسط شستا پرداخت شود و انتظار داریم که شستا سهم خود را به نحو صحیح و در موعد مقرر نسبت به جامعه شریف بیمه‌شدگان و بازنشستگان ایفا کند.

در این نشست، مدیران شرکتهای تابعه شستا در خوزستان نیز به بیان مسائل مربوط به این شرکت‌ها و ظرفیت‌های موجود و بالقوه شرکتها پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.