• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

نشست صمیمی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با کارگران خطوط تولید/ اعلام برنامه های تولید سال جاری به کارگران/ آمادگی کارگران خطوط تولید برای افزایش تولید خودرو

  • کد خبر : 43592
  • 29 فروردین 1401 - 13:17
نشست صمیمی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با کارگران خطوط تولید/ اعلام برنامه های تولید سال جاری به کارگران/ آمادگی کارگران خطوط تولید برای افزایش تولید خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست دوستانه با کارگران مشکلات و چالش های آنها را شنید و تاکید کرد که در سال جاری تمام بخش ها باید با تمام قوا و توان خود حرکت کنند تا بتوان سیاست ها و اهداف تعیین شده برای این مجموعه را محقق کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، محمدعلی تیموری شب گذشته در ضیافت افطار با کارگران در خط تولید، نقطه نظرات و چالش های که این گروه در مسیر تولید دارد را شنید و دستور حل مشکلات را صادر کرد.

در این میان از کارگران خطوط تولید خواسته شد که با تمام ظرفیت، قوا و توان خود حرکت کنند تا بتوان سیاست ها و اهداف تعیین شده دولت سیزدهم برای این مجموعه را محقق کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در سال جاری و با توجه به ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور در تاریخ ۱۱ اسفند این مجموعه باید تا پایان سال جاری ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند، گفت: گروه خودروسازی سایپا مانند یک خانواده بزرگ است که باید برای یک هدف تلاش کند، مهم ترین هدف این است که مردم ایران، با شرایط بهتر و به دور از فضای واسطه گری و دلالی بتوانند خودروهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

او افزود: برای آنکه هدف یاد شده در سال جاری محقق شود و تولید متناسب با تقاضای بازار باشد، تمام بخش های سایپا باید همراهی کنند و هیچ کوتاهی و قصوری پذیرفتنی نیست.

تیموری تاکیدکرد: در سال جاری افزایش کیفیت خودروها مدنظر قرار گرفته است و در این خصوص ضرورت دارد تامین کنندگان قطعه و کارگران خطوط تولید توجه لازم را داشته باشند.

در این میان کارگران خطوط تولید برای افزایش تولید، رشد کیفی خودروها و تحقق اهداف ترسیم شده گروه خودروسازی سایپا، اعلام آمادگی کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.