• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

نشست صمیمی امام جمعه شهرستان اشکذر با مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران

  • کد خبر : 53763
  • 13 شهریور 1401 - 17:40
نشست صمیمی امام جمعه شهرستان اشکذر با مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران

امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان اشکذر ضمن بازدید از روند تولید فولاد آلیاژی، در نشستی با مدیرعامل و اعضای کمیته فرهنگی شرکت فولاد آلیاژی ایران دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران؛ در این بازدید حجت الاسلام طالبیان از روند تولید فولادآلیاژی در این شرکت بازدید و سپس در نشستی صمیمانه با مدیرعامل و جمعی از مسئولین شرکت فولادآلیاژی ایران ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان اشکذر را یادآور شد.
وی ضمن قدردانی از مدیریت شرکت فولاد آلیاژی ایران بخاطر خدماتی که در سال های گذشته در شهرستان اشکذر صورت گرفته است، توسعه فعالیت های فرهنگی و آموزشی ویژه خانواده ها و جوانان در شهرستان اشکذر را خواستار شد و گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران یک صنعت مهم و ملی در کشور و منطقه است که مردم اشکذر انتظار دارند همچون گذشته حامی و حافظ آنها باشد.
علیرضا چایچی یزدی، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در ابتدای این نشست نقش روحانیون در ترویج مسائل فرهنگی و دینی را بسیار پر رنگ دانست و اظهار داشت: شرکت فولاد آلیاژی ایران همواره نگاه ویژه ای به شهرستان اشکذر داشته و در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، عمرانی و … همچون گذشته آماده ی همکاری برای توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حد وسع خود را دارد.
در ادامه‌ی این نشست حجت الاسلام سبحانیان امام جمعه موقت شهرستان‌ اشکذر، حجت‌الاسلام فهیمی نیا مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان اشکذر و حجت‌الاسلام پور قیومی رییس سازمان تبلیغات شهرستان اشکذر درخصوص مباحث مختلف این شرکت و شهرستان اشکذر به طرح موضوع و تبادل‌نظر پرداختند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.