• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با مسئولین شهرستان چادگان

  • کد خبر : 50949
  • 08 مرداد 1401 - 16:15
نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با مسئولین شهرستان چادگان

مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی، امام‌جمعه و مهندس جواد شمسی پور فرماندار شهرستان چادگان دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه چادگان در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت اباعبدالله و یاران باوفایش گفت: صنعت کشور در شرایط کنونی اهمیت ویژه ای برای مقابله با توطئه دشمنان دارد و صنعت گران از جمله کسانی که در ذوب آهن اصفهان در خدمت اقتصاد کشور هستند ، وظایف خود را به خوبی انجام داده اند .

وی افزود : ذوب آهن اصفهان در اشتغال زایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی استان و کشور نقش مهمی ایفا نموده و امیدوارم با توسعه صنعت کشور ، شاهد رفاه و بهبود بیشتر معیشت مردم باشیم .

فرماندار شهرستان چادگان نیز ، ذوب آهن اصفهان را از جمله صنایع مهم کشور دانست که در نیم قرن گذشته منشا خدمات بسیار برای کشور بوده است .
وی توجه مسئولین صنایع کشور به مشکلات مردم را بسیار اثرگذار و مهم توصیف کرد .
مهندس رخصتی نیز در این دیدار از مسئولین و مردم شهرستان چادگان که از دیرباز میزبان کارکنان ذوب آهن ، دیگر صنایع و سازمان ها و سایر مردم در اماکن گردشگری این شهرستان هستند قدردانی نمود و گفت : ذوب آهن اصفهان ، توجه به مسئولیت های اجتماعی را یکی از وظایف اصلی خود می داند و در این راه از ظرفیت های قانونی خود بهره می گیرد .

وی ابراز امیدواری نمود که تعامل و همکاری ذوب آهن اصفهان و شهرستان چادگان در راه خدمت به مردم و پیشرفت صنعت، تداوم و توسعه یابد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.