• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

نشانه‌هایی از پیشرفت چشم‌گیر بزرگترین بانک بورسی کشور

  • کد خبر : 8582
  • 14 بهمن 1399 - 13:22
نشانه‌هایی از پیشرفت چشم‌گیر بزرگترین بانک بورسی کشور

بانک تجارت از افزایش بیش از ۳۷ درصدی جذب سپرده‌های ریالی در مقطع پایان آذرماه سال جاری نسبت به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک تجارت، بر اساس آمار عملکرد ۹ ماهه این بانک در جذب سپرده و اعطای تسهیلات، بانک تجارت با تمرکز بر ارائه خدمات بهینه بانکی و مالی موفق شد در مجموع تمامی سپرده‌ها ۳۷ درصد افزایش را رقم بزند.

در بررسی جزئیات این آمار در شاخص سپرده‌های ریالی حساب جاری افزایش ۵۱ درصدی را شاهد هستیم به این صورت که از ۴۱۹ هزار میلیارد ریال در پایان اسفندماه سال گذشته به بیش از ۶۳۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

در این آمار حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت نزدیک به ۶۶ درصد، سپرده ضمانتنامه ۵۱درصد، پیش دریافت اعتبارات اسنادی داخلی ۶۲درصد و سایر سپرده‌ها‌ی دیداری و پس‌انداز نیز ۴۱ درصد افزایش را در مقطع مذکور نشان می‌دهد.

بانک تجارت همراستا با بهبود سبد سپرده‌ای و افزایش شاخص‌های عملکردی فوق با وجود شرایط دشوار حاصل از تحریم و شیوع کرنا، سعی کرده در سال جهش تولید و با هدف اشتغالزایی، حمایت‌های گسترده‌ای را از صنایع گوناگون به عمل آورد.

به همین منظور تا پایان دی ماه سال جاری تعداد ۴۱ هزار و ۲۷۱ فقره تسهیلات جمعا به مبلغ بیش از ۲۰ هزار و ۵۵۷ میلیون ریال به متقاضیان کسب و کارهای آسیب دیده به ویژه صنعت حمل و نقل کشور توسط بانک تجارت اعطا شد که تاثیر مستقیم آن تثبیت اشتغال ۹۱ هزار و ۹۱۲ نفر در شرایط شیوع ویروس کرونا شد.

بانک تجارت همچنین به منظور حمایت از اقشار آسیب دیده در دوره شیوع ویروس کرونا تا پایان دی ماه سال ۱۳۹۹ تعداد بیست و پنج هزار و ۸۲۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن جمعا به مبلغ چهار هزار و ۹۶۳ میلیارد ریال به خانواده‌های مستاجر در استان‌های مختلف کشور اعطا کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.