• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

نسخه جدید ویندوز ۱۰ (بروزرسانی مه ۲۰۲۱) منتشر شد

  • کد خبر : 14947
  • 29 اردیبهشت 1400 - 16:20
نسخه جدید ویندوز ۱۰ (بروزرسانی مه ۲۰۲۱) منتشر شد

اگر در خاطرتان باشد شرکت مایکروسافت در اواخر آوریل اعلام کرده بود که آپدیت بزرگ بعدی ویندوز ۱۰ (که Windows 10 May 2021 Update نامگذاری شده است) نهایی شده و در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. حال روز ۱۸ می (چهارشنبه) مایکروسافت از عرضه بروزرسانی بزرگ بعدی ویندوز برای همه‌ رایانه‌ها خبر داد. برای جزئیات بیشتر نسخه جدید ویندوز ۱۰ با ما همراه باشید.

در همین ابتدا باید ذکر کنیم که Windows 10 May 2021 Update  به عنوان نسخه۲۱H1  شناخته می‌شود. پس زمانی که اقدام به بروزرسانی ویندوز خود کنید، عبارت ۲۱H1 در قسمت جزئیات بروزرسانی ویندوز شما ظاهر خواهد شد. براندون لبلانک، مدیر ارشد بروزرسانی‌های مایکروسافت چندی پیش در یک پست وبلاگی از تاریخ عرضه بروزرسانی بعدی مایکروسافت رونمایی کرده بود و همچنین اعلام کرده بود که نسخه آماده شده به قسمت Windows Insider ارسال شده است. در قسمت Windows Insider کاربران حرفه‌ای می‌توانند کمی سریع‌تر به نسخه نهایی و مناسب بعدی ویندوز ۱۰ دسترسی پیدا کنند و خلاصه زودتر آن را امتحان کنند. شرکت مایکروسافت هم از آزمایش کنندگان دعوت کرد تا نسخه آخر را امتحان کنند. اکنون پس از تایید کاربران، برای تمام کامپیوتر‌های شخصی منتشر شده است.

برای بروزرسانی ویندوز خود باید به منوی تنظیمات Windows 10 بروید ( Settings> Update & Security> Windows Update ) بروید و نسخه ۲۱H1 را بارگیری و نصب کنید. البته قبل از بروزرسانی باید به شما اعلام کنیم که ویژگی جدید قابل ملاحظه‌ای در نسخه جدید ویندوز اضافه نشده است و صرفا به بروزرسانی‌های امنیتی خلاصه شده است. برای مثال اگر شما به غیر از دوربین لپتاپ، وبکم جداگانه دارید اکنون می‌توانید وب کم خارجی را به عنوان دوربین پیش فرض ویندوز انتخاب کنید. به نظر می‌رسید که نسخه جدید ویندوز بخاطر عرضه ویندوز ۱۰X تاخیر بخورد اما همه چیز برعکس پیش رفت و اکنون انتشار ویندوز ۱۰X به کلی منتفی شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.