• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

نسخه اندروید برنامه Clubhouse بعد از انتظار طولانی منتشر شد!

  • کد خبر : 14321
  • 20 اردیبهشت 1400 - 16:20
نسخه اندروید برنامه Clubhouse بعد از انتظار طولانی منتشر شد!

یکی از نرم افزارهایی که طی مدت کوتاه به محبوبیت خاصی دست پیدا کرده، Clubhouse نام دارد. این برنامه که با ساختن یک اتاق به شما امکان دعوت دوستانتان و صحبت کردن با آن‌ها را می‌دهد طی مدت یک الی دو ماه به درصد بالای استفاده‌ای رسید و به غیر از ایران، کاربران زیادی در خارج از کشور نیز مشغول استفاده از این برنامه برای راه ارتباطی به صورت صوتی هستند. با این حال کلاب هوس تنها مختص iOS بود و خبری از انتشار نسخه اندروید برای آن تا چند روز پیش و اعلام شرکت آن مبنی بر تست نسخه Beta وجود نداشت. حال نسخه اندروید برنامه Clubhouse با تگ Early Access در اختیار دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته است.

مکالمه صوتی و تصویری همیشه یکی از بخش‌های جذاب حضور تکنولوژی است. با این حال نرم افزارهای زیادی هستند که به شما امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را می‌دهند. نمونه آن، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام است. با این  حال هریک از این نرم افزارها محدودیت‌های خاص خود را دارند. همچنین در کنار این مورد، با توجه به استفاده اصلی تلگرام به عنوان یک نرم افزار پیامرسان این موضوع مطرح است که بخش‌های تماس صوتی این برنامه، مرکز توجه نباشد. با تمام این تفاسیر، Clubhouse از همان ابتدای شروع فعالیت، تمرکز اصلی خود را بر روی محوریت ارتباط صوتی گذاشته و همین مورد، این برنامه را تبدیل به یک پل ارتباطی قوی کرد.

بر اساس گفته‌های توسعه دهندگان این نرم افزار، نسخه بتای اندروید بعد از تست‌های اولیه و مطمئن شدن از عملکرد صحیح آن، بر روی گوگل پلی قرار گرفته است. حال هدف آن‌ها، جمع آوری انتقادات کاربران اندروید طی یک هفته است تا بتوانند عملکرد برنامه را زیر نظر داشته باشند و سپس با ارائه نسخه‌های بروزرسانی شده، کلاب هوس را از حالت بتا خارج کند. با این وجود نسخه اندروید برنامه Clubhouse هنوز هم همانند نسخه iOS در حالت Invite-Only است و تنها با دریافت درخواست ملحق شدن به گروه توسط دوستان و افرادی که داخل گروه هستند قادر خواهید بود تا با دیگران به گفتگو بنشینید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.