• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

نسبت مطالبات به مصارف بانک یک بیستم برخی بانک‌های تجاری است

  • کد خبر : 42388
  • 06 فروردین 1401 - 12:35
نسبت مطالبات به مصارف بانک یک بیستم برخی بانک‌های تجاری است

دکتر «ناصر سیف‌اللهی» ضمن بیان به اینکه نسبت مطالبات به مصارف در برخی از بانک‌های تجاری بیش از ۱۰ درصد است، گفت: با تلاش مستمر شعبه‌ها و رعایت بهداشت اعتباری، این نسبت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نزدیک نیم درصد رسیده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «ناصر سیف‌اللهی» عضو هیأت مدیره به همراه «یوسف نجدی» مدیر امور استان‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند.
سیف اللهی در جلسه با کارکنان صف و ستاد استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از چالش‌های مهم در ارزیابی عملکرد شعبه‌ها کنترل و کاهش مطالبات است.
وی ضمن بیان به اینکه نسبت مطالبات به مصارف در برخی از بانک‌های تجاری بیش از ۱۰ درصد است، گفت: با تلاش مستمر شعبه‌ها و رعایت بهداشت اعتباری، این نسبت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نزدیک نیم درصد رسیده است.

عوامل موفقیت در جذب منابع قرض‌الحسنه را بشناسیم
عضو هیأت مدیره بانک افزود: یکی از مهمترین عوامل موفقیت در حوزه جذب منابع قرض‌الحسنه، بازاریابی دقیق و استفاده بهینه از سبد طرح‌ها و خدمات ارزنده بانک و جذب منابع پایدار و غیرتعهدی است.
در ادامه نجدی مدیر امور استان‌ها با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیک و مجازی افزود: تشویق مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه حداکثری خدمات در بستر بانکداری مدرن موجب کاهش حجم مراجعات و افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.
وی تأکید کرد: لازم است همکاران با استفاده از برنامه عملیاتی ضمن رصد لحظه‌ای اهداف ابلاغی و جایگاه شعبه و استان، نسبت به برنامه‌ریزی دقیق در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر اقدام کنند.
در ادامه مسعودی، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان ضمن ارائه گزارشی کامل از عملکرد استان در حوزه‌های منابع، مصارف و مطالبات، به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت جغرافیایی، جمعیتی، پتانسیل‌ها و محرومیت‌های استان سیستان و بلوچستان پرداخت.

رشد ۶۲ درصدی منابع بانک در سیستان و بلوچستان
وی با اشاره به اینکه رشد منابع استان از ابتدای سال تا کنون نزدیک به ۶۲ درصد بوده، ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه همکاران و استعانت از خداوند متعال و منویات مدیرعامل محترم بانک همچون سال‌های قبل به رشد مطلوب و مورد انتظار دست خواهیم یافت.
مسعودی در ادامه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ارائه کرد که از مهم‌ترین موارد آن می توان به بیمه رایگان منازل روستایی استان، مشارکت در طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت، توزیع بسته‌های آموزشی و ورزشی به مدارس مناطق محروم استان و احداث مدرسه در روستای کهنانیکش بخش دشتیاری چابهار اشاره کرد.
در پایان از عملکرد ۴ شعبه دانشگاه، میرزای شیرازی، زیباشهر و خرمشهر در حوزه‌های عملکردی مورد انتظار تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.