• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک برگزار می‌شود

  • کد خبر : 60207
  • 23 آذر 1401 - 14:10
نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک برگزار می‌شود

مدیرمجتمع مس شهر بابک گفت: نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک با حضور معاونت علمی فناوری و اقتصادی دانش‌بنیان ریاست جمهوری در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، حسین محمودی با اعلام این خبر، افزود: نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک با رویکرد «نوآوری تکمیل کننده پازل تولید» با حضور معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، پارک فناوری پردیس، کانون پتنت، صندوق‌های پژوهش و فناوری، انجمن مس و دیگر بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری ایران در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۱ در مجتمع مس شهربابک برگزار خواهد شد.

حسین محمودی با اعلام این خبر گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین،گردهمایی mesinno با رویکرد مسی نوین توسط مجتمع مس شهربابک طی دو روز برگزار می‌شود.
وی افزود: این گردهمایی به دنبال امکان توسعه ارتباط مجتمع مس با شبکه دانش‌بنیان کشور و ارائه نیازهای فناورانه و همچنین راه حل‌های نوآورانه است.
محمودی با اشاره به اهداف و رویکرد این گردهمایی، توسعه اکوسیستم نوآوری مجتمع مس شهربابک، آشنایی شبکه دانش بنیان کشور با این مجتمع، ارائه نیازهای فناورانه و تأمین مالی جمعی نیازهای فناورانه را از مهمترین اهداف این رویداد عنوان کرد که به همت واحد تحقیق و توسعه مجتمع مس شهربابک برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.