• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

نتیجه مزایده دوم فوق العاده خودروهای خارجی اعلام شد

  • کد خبر : 57036
  • 03 آبان 1401 - 19:07
نتیجه مزایده دوم فوق العاده خودروهای خارجی اعلام شد

در مراسم رمزگشایی پیشنهادهای مزایده دوم فوق العاده خودروهای خارجی به شماره ۵۶۶ با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی، تعداد ۷۶ خودرو عرضه شد که از این تعداد ۷۴ دستگاه خودرو به ارزش ۴۲۸ میلیارد تومان به همراه مالیات بر ارزش افزوده به فروش رسید.

در این جلسه سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با این توضیح که در این مزایده با تلاش شبانه روزی همکارانم و نظارت دستگاه های نظارتی و قضایی، بخشی از سرمایه های کشور تعیین تکلیف شد، گفت: شرکت انبوه مردم در این مزایده فوق العاده و حذف واسطه ها بیانگر حضور بی واسطه مصرف کنندگان این خودروها در چنین فرایندی است که آن را به فال نیک می گیریم.

وی برگزاری مزایده های الکترونیک و فوق‌العاده خودروها را اجرای دستور قضایی خواند و گفت: هیچ خدشه ای به برگزاری این مزایده ها نیست و تمام دستگاه های نظارتی و قضایی با حمایت همه جانبه خود در روند برگزاری بر اجرای آن صحه گذاشتند.

اجتهادی با بیان اینکه برگزاری مزایده الکترونیک در چنین حجم و گستردگی سابقه نداشته است، افزود: بیش از ۲٫۵ میلیون نفر در ایام برگزاری مزایده فوق العاده خودروهای خارجی شماره ۵۶۵ به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کردند و ۲۳ هزار نفر برای شرکت در مزایده خودروهای خارجی نیز امضای الکترونیک(توکن) گرفتند.

وی ادامه داد: برای شرکت در مزایده فوق العاده شماره ۵۶۶ نیز ۶۵۰۰ نفر امضای الکترونیک جدید دریافت کردند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با رد شایعات و پاسخ به ابهامات در برگزاری مزایده فوق العاده شماره ۵۶۵ از شفافیت سازمان سخن گفت و اظهارداشت: بلافاصله پس رمزگشایی پیشنهادها و اعلام برندگان، اسامی افراد در تارنمای سازمان بارگذاری شد که نشان از شفافیت سازمان دارد که باید در دیگر امور نیز تسری یابد.

اجتهادی در مورد عودت مبالغ ضمانت های بانکی متقاضیانی که برنده نشدند، گفت: بازه زمانی بازگشت این مبالغ ۱۰ روز است که در این مزایده ظرف کمتر از ۵ روز، مبالغ ضمانت نامه ها به صاحبان آن مسترد شد.

براساس این گزارش، روز چهارشنبه چهارم آبان ماه جزئیات مزایده فوق العاده ۵۶۶ در تارنمای سازمان به نشانی TAMLIKI.IR منتشر می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=57036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.