• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نتایج و دستاوردهای مثبت حضور مثبت شرکت مس در همایش «صنایع کوچک و صنایع بزرگ کرمان»

  • کد خبر : 69285
  • 20 اردیبهشت 1402 - 20:42
نتایج و دستاوردهای مثبت حضور مثبت شرکت مس در همایش «صنایع کوچک و صنایع بزرگ کرمان»

حضور پرتعداد و موثر مدیران شرکت مس و به ویژه دکتر رستمی مدیرعامل ملی مس در دومین همایش «ارتباط موثر بین صنایع کوچک و صنایع بزرگ استان کرمان» موجب خواهد شد تا شاهد نتایج و دستاوردهای مهمی در این خصوص باشیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، دکتر امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان با بیان این مطلب در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در این همایش در سطح بسیار موثر و خوبی به همراه ۴۰ نفر از مدیران ارشد شرکت کرده و تفاهم نامه همکاری هم امضا شده که امیدوارم در این سطحی که از سوی مدیران شرکت مس و با حضور مدیرعامل از این همایش اسقبال شده نتیجه بسیار مهم آن را ببینیم.

وی با بیان اینکه مس به عنوان فلز استراتژیک، نعمتی برای کشور است، اظهار داشت: شرکت ملی مس دارای ذخایر بسیار مهمی در نیمی از استان کرمان است و اگر ارتباط مس با صنایع کوچک گسترش یابد، توسعه متوازن و پایدار را شاهد خواهیم بود.

دکتر حسن‌زاده ادامه داد: در کرمان شرکت‌های بسیار خوب فناورانه داریم و توقع ما از شرکت مس این است که از آن‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. همچنین توجه ملی مس به صنایع پایین دستی و ضرورت تداوم این نگاه بسیار مهم است.

معاون اقتصادی استاندار گفت: توسعه در همه جای جهان با شرکت‌های کوچک و متوسط به ثمر می‌رسد و شرکت‌های بزرگ به تنهایی نمی‌توانند توسعه را به ارمغان بیاورند و موجب صنعتی شدن کشورها ‌شوند.

وی تأکید کرد: با توجه به ذخایر قطعی معدنی در صنایع بزرگ مثل مس و فولاد باید ارتباط بین صنایع بزرگ و کوچک بیشتر برقرار شود تا با یک خشکسالی یا مساله‌ای دچار مشکل و بحران نشویم.

به گفته دکتر حسن‌زاده، هدف از برگزاری همایش «ارتباط موثر بین صنایع کوچک و صنایع بزرگ استان کرمان» این است تا در سال رشد تولید بتوانیم گام‌های اساسی برای توسعه برداریم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.