• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

نتایج عصر یکشنبه اعلام می‌شود/ منتخبان از سوم مرداد امکان واریز دارند

  • کد خبر : 50335
  • 01 مرداد 1401 - 15:23
نتایج عصر یکشنبه اعلام می‌شود/ منتخبان از سوم مرداد امکان واریز دارند

قرعه‌کشی دومین فروش یکپارچه خودرو در محل گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان خودروسازان انجودرو انجام شده و آمار تعداد ثبت‌نام‌کنندگان و ظرفیت‌ها به تفکیک اعلام شده است؛ طبق اعلام سخنگوی وزارت صمت، نتایج عصر فردا (حدودا ساعت ۱۷ روز یکشنبه دوم مرداد ماه) اعلام و بر روی سامانه قابل مشاهده خواهد بود. منتخبان از هشت صبح سوم مرداد ماه (دوشنبه) امکان واریز خواهند داشت.

 دومین مرحله از فروش خودروها بصورت یکپارچه که ثبت‌نام آن از شنبه هفته گذشته (۲۵ تیر ماه) آغاز شد و تا روز سه‌شنبه (۲۸ تیرماه ادامه) ادامه داشت،   قرعه‌کشی آن صبح امروز (شنبه اول مرداد ماه) با حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان خودروسازان در محل شرکت ایران‌خودرو انجام شد.  

آمار اولیه از تعداد افراد ثبت‌نام کننده، واجدین شرایط و ظرفیت‌ها به تفکیک محصولات خودروسازان به شرح زیر است:

در مجموع پنج میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۱۴ نفر در دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها ثبت‌نام کردند که از این تعداد در طرح عادی، پنج میلیون و ۶۳۴ هزار و ۶۴۰ نفر پس از احراز هویت “واجد شرایط” شناخته شده و براین اساس ۱۰۵ هزار و ۶۷۴ نفر “فاقد شرایط” بوده و به‌تبع حذف شده‌اند.

در طرح فروش یکپارچه ویژه طرح جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران)، در مجموع ۳۱۷ هزار و ۲۴۱ نفر ثبت‌نام کرده که از این تعداد به ترتیب ۱۹۹ هزار و ۹۲۷ نفر واجد شرایط و به‌تبع ۱۱۷ هزار و ۳۱۴ نفر فاقد شرایط معرفی شده‌اند.

بر اساس ظرفیت اعلام شده شرکت‌های خودروساز، خودروسازی سایپا ۶۱ هزار و ۴۸۳ دستگاه، گروه صنعتی ایران‌خودرو ۲۵ هزار دستگاه، اتومبیل‌سازی فردا ۱۰۰۴ دستگاه، بهمن ‌موتور ۹۳۰ دستگاه، خودروسازی ایلیا ۱۱۱ دستگاه و آرین‌پارس موتور ۱۰۰ دستگاه خودرو عرضه کرده‌اند.  

نتایج فردا اعلام می‌شود/ واریز وجه از ۸ صبح دوشنبه

طبق اعلام امید قالیباف- سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت- به ایسنا، احتمال بسیار عصر فردا (یکشنبه دوم مرداد ماه) نتایج اعلام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند نتیجه نهایی را از طریق سامانه یکپارچه به آدرس  sale.iranecar.com مشاهده  کنند.  

طبق اعلام وی، واریز وجه از ساعت هشت صبح روز دوشنبه (سوم مردادماه) لغایت ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (ششم مرداد ماه) فراهم خواهد بود.

تاکید می‌شود، برابر ظرفیت‌های ارائه شده برای محصولات، ظرفیت رزرو نیز در نظر گرفته شده است که پس از اتمام زمان تکمیل وجه منتخبان اصلی، در صورت عدم واریز وجه توسط منتخبان اصلی، رزروی‌ها جایگزین خواهند شد.

خروج خودرو از قرعه کشی به تدریج اتفاق خواهد افتاد

شایان ذکر است، سید رضا فاطمی امین-وزیر صنعت، معدن و تجارت- نیز روز گذشته (جمعه) در جریان بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه، ضمن تاکید بر اینکه خروج خودروها از چرخه قرعه‌کشی تابع عرضه و تقاضا و سازوکار بازار است، اعلام کرد: پایان قرعه‌کشی به‌تدریج اتفاق خواهد افتاد. ضمن اینکه در خودروسازی سایپا به جز دو خودرو، تمامی خودروهای تولیدی از فرآیند قرعه‌کشی خارج شده‌اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.