• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نبود شیمبا در فولاد احساس می‌شود/ کادر فنی از غرورش کم کند!

  • کد خبر : 57182
  • 07 آبان 1401 - 15:47
نبود شیمبا در فولاد احساس می‌شود/ کادر فنی از غرورش کم کند!

ایسنا/خوزستان پیشکسوت باشگاه فولاد خوزستان گفت: دلیل عمده نتیجه نگرفتن فولاد در لیگ بیست و دوم نبود بازیکن شش دانگی چون شیمبا است.

افشین حاجی پور در گفت وگو با ایسنا در خصوص عملکرد تیم فولاد تا هفته یازدهم لیگ برتر کشور، اظهار کرد: فولاد امسال کهکشانی بسته شد و کادر فنی آن نیز از ابتدا اختیار تام داشت و بازیکنان جدید و مربیان خارجی و داخلی جدید به این تیم اضافه شدند. فولاد امسال بازیکنانی را به خدمت گرفت که کمتر تیمی می توانست آنها را جذب کند.

وی با بیان اینکه به اعتقاد من فولاد علی رغم نتایج ضعیفش خوب بازی می کند، افزود: فولاد تمام کننده ندارد و واقعاً هنوز برای من مبهم است که چرا شیمبا از فولاد جدا شد، در حالی که فولاد در فصل های گذشته خیلی از امتیازاتش را مدیون همین بازیکن بود. او یکی از بهترین های فولاد بود که خیلی به این تیم کمک داشت. به نظر من مهره های جدیدی که برای خط حمله امسال جذب تیم فولاد شدند، هیچ کدام نمی توانند جا پای شیمبا بگذارند و بزرگ ترین ایراد فولاد همین است که یک تمام کننده چون شیمبا ندارد.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: خیلی ها می گویند جواد نکونام به دلیل پیشنهاد تیم ملی هوایی شده و تمرکزش بهم خورده است ولی من این حرف ها را رد می کنم زیرا نکونام مربی نیست که به این راحتی میدانی که برایش در فولاد فراهم شده و یک پله ترقی برای او در مربیگری بوده است را رها کند. باشگاه فولاد سراپا حرفه ای است و در این باشگاه هیچ چیزی برای نتیجه گیری کم نیست و همه جوره امکانات و شرایط برای یک تیم و موفقیت آن فراهم است اما دلیل اینکه فولاد تاکنون نتوانسته امتیازات لازم را کسب کند را باید از سوی کادر فنی جست وجو کند. البته خود نکونام خوب کار می کند اما اینکه چرا نتیجه نمی گیرد از نظر من دلیل عمده و اصلی، نبود بازیکن شش دانگی چون شیمبا است و واقعاً جای خالی او در دورانی که فولاد دچار افت شده است کاملا احساس می شود.

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه و جواد نکونام باید پاسخگوی دلیل این روند نتیجه گیری ضعیف تیم باشند زیرا فولاد به عنوان تنها برند فوتبال اهواز تا اینجای کار نتوانسته عملکرد مثبتی داشته باشد. متأسفانه استقلال اهواز از بین رفت، نفت مسجدسلیمان طی سال های اخیر برای سقوط نکردن جنگیده است و تیم صنعت نفت آبادان هم اوضاع خوبی ندارد و اکنون قعرنشین است.

حاجی پور با بیان اینکه فوتبال خودم را مدیون باشگاه فولاد هستم، خاطرنشان کرد: من نیز به عنوان یکی از بازیکنان سابق فولاد به این تیم برای رسیدن به سطح اول ایران کمک کردم و این باشگاه هم به من کمک کرد تا به فوتبال ایران و ملی معرفی شوم. فولاد آن زمان حتی یک زمین هم نداشت و سختی ها فراوان بود ولی ما هرطور که بود این تیم را در حالی که شرکت فولاد نمی خواست تیم داری کند نگه داشتیم و با چنگ و دندان جنگیدیم. پس اکنون هم باید از فولاد به بهترین شکل ممکن نگه داری شود و کادر فنی و مدیریت باشگاه باید پاسخگوی این نتایج ضعیف باشند.

وی گفت: به نظر می آید باشگاه فولاد به راحتی در حق پیشکسوتان باشگاه ظلم می کند و پیشکسوت را نمی شناسد و شاید هم نمی خواهند بشناسند تا این پیشکسوتان به باشگاه خودشان نزدیک نشوند. من این نقیصه را از مدیریت باشگاه می بینم و آنها باید پیشکسوتان را جذب کنند تا هوادار بداند به واسطه تلاش همین پیشکسوتان باشگاه بوده که فولاد به یک برند تبدیل شده است. پیشکسوتانی از جمله علی محمد مرادی، اسفندیار موسوی، بهنام بهمئی و پیام زنگنه و امید میداودی که از جمله افرادی هستند که واقعاً برای فولاد جنگیدند تا از لیگ های پایین تر به لیگ برتر بیاید. فولاد به این نفرات مدیون است و نسل جدید باید بداند چه کسانی از خودگذشتگی کردند. این نفرات علی رغم پیشنهادات خوب در دوران بازیگری خود برای فولاد ایستادند و گلایه من از دوستانی که اکنون در رأس باشگاه فولاد هستند این است که باید پیشکسوت فولاد را در همین شرایط سختی که تیم اکنون درآن قرار دارد ببینند و از آنها مشورت بگیرند و کادر فنی فولاد هم باید غرورش را کمتر کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=57182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.