• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

میلگرد «آج مرکب» فولاد خراسان به بازار آمد

  • کد خبر : 53995
  • 16 شهریور 1401 - 9:08
میلگرد «آج مرکب» فولاد خراسان به بازار آمد

شرکت «مجتمع فولاد خراسان» بنا بر نیاز مشتریان و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی عرضه میلگرد آج ۵۰۰ را آغاز کرد .

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، معاون بهره‌برداری مجتمع فولاد خراسان، با اعلام این مطلب افزود : تولید میلگرد آجدار مرکب (موسوم به آج ۵۰۰) مطابق با استاندارد ملی در ناحیه نورد این مجتمع پس از بررسی های فنی و آماده سازی تجهیزات و شرایط مورد نیاز انجام شد.

فضیلتی گفت: این محصول جدید، کاربرد متفاوتی در صنعت ساختمان دارد و این دستاورد حاصل تلاش همکاران «نورد» و «کنترل کیفیت» مجتمع است.

بختیاری، معاون «بازاریابی و فروش» مجتمع فولاد خراسان نیز با بیان این که ورود به بازارهای جدید و جذب مشتریان، مستلزم تنوع و توسعه طیف محصولات تولیدی شرکت است، افزود: تولید این محصول بر‌اساس مطالعه بازار و تقاضای مشتریان داخلی و خارجی صورت‌گرفته و امکانی تازه به قابلیت‌های حوزه بازاریابی و فروش شرکت از طریق تنوع سبد محصولات نهایی اضافه کرده است.

مدیر واحد «نورد» مجتمع تولیدی فولاد خراسان هم درباره تولید محصول جدید گفت: شمش به‌کار گرفته‌شده در تولید میلگرد آج مرکب، دارای مشخصات کیفی متناسب و مبتنی بر درخواست مشتریان بوده که در واحد فولادسازی مجتمع و براساس مختصات و ویژگی‌های مورد درخواست، تولید شده بود .

خانی افزود : از ویژگی های میلگرد با آج مرکب (آج ۵۰۰) داشتن خواص مکانیکی بالا (استحکام کششی و تسلیم بالا) با ازدیاد طول مناسب می باشد. با استفاده از این محصول نهایی، مصرف میلگرد در سازه های بتنی کاهش یافته و علاوه بر کاهش هزینه، دارای تأثیرات مثبت زیست محیطی است.

گفتنی است این محصول دارای استاندارد شماره INSO-3132 «سازمان ملی استاندارد ایران» بوده و آماده عرضه به بازار بر اساس سفارش مشتریان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.