• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

میزبانی بیمه پاسارگاد در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

  • کد خبر : 28065
  • 05 آبان 1400 - 15:22
میزبانی بیمه پاسارگاد در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

دکتر سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از غرفه بیمه پاسارگاد در نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر بازدید و در جریان فعالیت ها و اقدامات بیمه پاسارگاد در این حوزه قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، آقایان میرعلی مطهری و حبیب میرزایی از اعضای هیات عامل ، احسان بحرالعلوم طباطبایی مدیر بیمه های مهندسی و امین ضمیری مدیر بیمه های اتکایی در دیدار حضور داشتند. معرفی توانمندی ها، ظرفیت ها و محصولات بیمه ای شرکت بیمه پاسارگاد در رشته های مهندسی به عنوان یکی از توانمندترین شرکت های بیمه خصوصی کشور در راستای افزایش هم افزایی با شرکت های فعال در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی بیان شده است.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با هدف ایجاد رابطه تکمیلی بین صنایع فعال در این حوزه با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ضرورت تقویت این تعاملات از ظرفیت های این نمایشگاه محسوب می شود.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ۳ الی ۵ آبان ماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کیش در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.