• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

میرهاشم موسوی: هماهنگی و هم‌افزایی حوزه‌های اقتصادی از اولویت‌های تامین اجتماعی است

  • کد خبر : 30467
  • 01 آذر 1400 - 12:07
میرهاشم موسوی: هماهنگی و هم‌افزایی حوزه‌های اقتصادی از اولویت‌های تامین اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حوزه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی باید با هماهنگی و هم‌افزایی فعالیت کنند و طراحی و اجرای برنامه اصولی برای تحقق هماهنگی و هم‌افزایی بخش‌های مختلف اقتصادی و سرمایه‌گذاری برعهده معاونت اقتصادی است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی گفت: فرارسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم در عمل به تکالیف خود بتوانیم با تفکر بسیجی رفتار کنیم. ویژگی ممتاز بسیج ارائه خدمت بی‌منت است و شاهد هستیم که بسیج در شرایط سخت جلوتر از نهادها و متولیان امر حرکت می‌کند و با خدمت بی‌منت گره گشایی می‌کند.

وی افزود: در حوزه اقتصادی تامین اجتماعی اساس کار خدمت به مردم است و بسیار مهم است که حوزه اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی در خدمت مردم قرار گیرد و نیازمند بازطراحی سیاست‌های حوزه اقتصادی هستیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه صیانت از اموال و دارایی بیمه شدگان از مأموریت‌های اصلی و ذاتی این سازمان است، گفت: صیانت تنها به معنای صیانت فیزیکی از اموال نیست بلکه بایستی سرمایه در مسیر صحیح به کار گرفته شود تا رشد اقتصادی حداکثری و قابل قبول برای تأمین منابع مورد نیاز خدمات سازمان حاصل شود.

موسوی با بیان اینکه دریافت سود بیشتر از حوزه سرمایه‌گذاری یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است، تأکید کرد: ما به دنبال کسب سود عملیاتی از بخش سرمایه‌گذاری هستیم نه سود غیرواقعی و ناشی از فروش دارایی.

وی در ادامه از زحمات و تلاش‌های مهرداد محقق‌زاده در دوران تصدی معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری تشکر کرد و گفت: برای آقای مصطفی سوری که عهده‌دار تصدی این مسئولیت هستند، آرزوی توفیق می‌کنیم.

مصطفی سوری، معاون جدید اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: خدمت در سازمان تأمین اجتماعی را از شعب ۸ و ۱۶ و ۲۴ تامین اجتماعی شروع کرده‌ام و مدتی نیز در واحدهای مختلف ستادی سازمان تامین اجتماعی، شستا، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر و هیات مدیره شرکت‌های مختلفی از جمله کارگزاری صباتامین، نفت ایرانول، هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا و تامین سرمایه دماوند و… توفیق خدمت داشته‌ام.

وی افزود: از اعتماد دکتر موسوی تشکر می‌کنم و به آقای محقق‌زاده خداقوت عرض می‌کنم که در حوزه‌های مختلف سازمان منشا خیر و برکت بوده‌اند و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

مهرداد محقق‌زاده، معاون سابق اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت آقای سوری و امیدوارم ایشان در تحقق اهداف سازمانی موفق باشند.

وی افزود: در دوره تصدی مسئولیت معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری تلاش کردم که در حد توان و به اندازه اختیارات خود برای انجام تکالیف و مسئولیت‌ها اقدام کنم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.