• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

موفقیت محققان کشور در احداث نیروگاه‌های دیزلی

  • کد خبر : 1860
  • 13 آبان 1399 - 2:59
موفقیت محققان کشور در احداث نیروگاه‌های دیزلی

گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر آنکه موفق به طراحی و ساخت بانک خازنی و تابلوهای فشار ضعیف ومتوسط و همچنین احداث نیروگاه‌های دیزلی شدند، توانستند با همکاری شرکت‌های جهانی در سطح خاورمیانه فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایسنا، محسن شادمان، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت از سال ۸۵ با هدف تولید پست‌های سیار و مدولار و تابلوهای LV و MV و بانک خازنی کار خود را آغاز کرد، گفت: این شرکت با توجه به قابلیت‌های فنی و مهندسی و بازرگانی خود توانسته فعالیت‌های خود را در حوزه‌های تامین و احداث نیروگاه‌های دیزلی و اجرای پروژه‌های مرتبط با محیط‌زیست مانند احداث تصفیه‌خانه‌های آب گسترش دهد.
وی بانک خازنی، پست کمپکت، پست مدولار، پست‌های سیار، تابلوهای فشار ضعیف، تابلوهای فشار متوسط، فیدرخانه سیار و الکترونیک و اتوماسیون صنعتی را از جمله محصولات این شرکت در حوزه برق عنوان کرد و یادآور شد: ما با بهره‌گیری از توان علمی کارشناسان در مجموعه در کنار ایجاد ارتباط مستقیم و موثر با معتبرترین شرکت‌های سازنده موتور ژنراتورهای دیزلی، گازسوز و کوپلرهای با سابقه جهانی اقدام به همکاری‌های مشترک با آنها در سطح کشور و خاورمیانه کرده ایم.
شادمان ادامه داد: طراحی پروژه‌های نیروگاهی، تامین بدون واسطه موتور ژنراتورهای دیزلی و گازسوز اصلی از سازندگان معتبر جهانی، نصب، راه‌اندازی و اتصال به شبکه تجهیزات نیروگاهی و غیره از جمله خدمات ما در حوزه نیروگاهی است.
مجری طرح با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در حوزه محیط‌زیست، خاطر نشان کرد: امروزه مساله آلودگی‌های محیط‌زیست یکی از مهم‌ترین مشکلات زندگی و تمدن بشری محسوب می‌شود. این آلودگی‌ها بر کیفیت و چرخه طبیعی اثرگذار است و باعث بروز خسارات زیان‌باری به حیات انسان، گیاهان، حیوانات و حتی بقای بناها و آثار تاریخی می‌شود.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، به گفته وی، آلودگی‌های محیط‌زیست شامل انواع آلاینده‌های مخرب زیست‌محیطی از جمله آلودگی‌های آب و فاضلاب، آلودگی هوا، آلودگی خاک، مواد زائد جامد و غیره می‌شود. تولید محصولاتی در حوزه تصفیه آب، آب‌شیرین‌کن و تصفیه فاضلاب از جمله خدمات ما برای جبران خسارت‌های زیست‌محیطی است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=1860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.