• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

موسوی: شستا را مردمی و شفاف اداره کنید

  • کد خبر : 28116
  • 05 آبان 1400 - 23:22
موسوی: شستا را مردمی و شفاف اداره کنید

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: انتظار داریم همان‌طور که دولت، دولت مردمی است، شستا نیز مردمی باشد و تا جایی که امکان دارد شفافیت حداکثری در شستا ایجاد شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) اظهار داشت: ظرفیت بزرگی در شستا وجود دارد و افقی که برای آینده این شرکت ترسیم می‌شود باید مبتنی بر این ظرفیت و ۹ هلدینگ زیرمجموعه باشد.

وی افزود: بیشتر سهم شستا مربوط به سازمان تامین اجتماعی است و باقی سهام‌داران نیز همچون تامین اجتماعی افزایش بازدهی سرمایه را انتظار دارند و با شناختی که از دکتر رستمی، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی داریم؛ امیدواریم کاری کنند که بهبود وضعیت سودآوری را در شستا شاهد باشیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: تجربیات ارزشمند آقای رستمی در شرکت ملی مس، بانک تجارت و بورس و سایر حوزه‌ها برای ما باعث امیدواری است و امروز یکی از بهترین مدیران حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شستا شروع به کار می‌کند و براین اساس جهش و تحول در عملیات این مجموعه بزرگ اقتصادی را انتظار داریم.

موسوی از تلاش و کوشش شجاعی برهان در دوره سرپرستی شستا تشکر کرد و گفت: در این دوره ایشان نهایت تلاش خود را برای اداره این شرکت به کار گرفتند و برگزاری مجمع شستا در روزهای گذشته نیز از اقدامات ارزشمند انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه شستا مجموعه اقتصادی بزرگی است و تجربیات و موفقیت‌های زیادی داشته است، افزود: ظرفیت‌های جدیدی برای شستا ایجاد شده است و ظرفیت استفاده از سرمایه‌گذاری فراملی که با عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و قراردادهای بلندمدت همکاری با سایر کشورها باعث ایجاد موقعیت‌های جدیدی برای شستا می‌شود و امیدواریم جهش خوبی در عرصه سرمایه‌گذاری شستا ایجاد شود.

علی رستمی، مدیرعامل جدید شستا نیز در این مراسم گفت: از حمایت و حسن اعتماد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه وزارت رفاه تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم به ماموریت خود در این شرکت به نحو مطلوب عمل کنیم.

وی افزود: برنامه ما این است که شستا را به صورت یک مگا پروژه اداره کنیم و از همه روزها و لحظات دوره ماموریت خود برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای استفاده کنیم.

مدیرعامل جدید شستا توسعه فعالیت و افزایش بازدهی و مولد نمودن سرمایه‌های راکد شستا و استفاده از ظرفیت‌های ملی و بین المللی را مهمترین برنامه این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: با امکانات و ظرفیت‌های کشور و با شجاعت، خودباوری و همت مجموعه مدیران و متخصصین شستا این کار بزرگ را انجام خواهیم داد.

رستمی شفافیت را از دیگر مسائل حائز اهمیت در شستا عنوان کرد و و گفت: همان‌طور که رئیس جمهور محترم همواره بر فسادستیزی تأکید می‌کنند، فساد ستیزی از مسائل مورد تاکید وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی است و قطعا کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل خواهیم داد و شفافیت و فساد ستیزی در شستا را مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی افزود: مدیران شستا باید در صف اول مبارزه با فساد باشند و مدیران عامل و هیات مدیرهشرکت‌ها در شستا نقش کلیدی در این امر دارند و راه اصلی آن نیز استقرار نظام حاکمیت شرکتی است.

رستمی ادامه داد: شستا سهم قابل توجهی از تولید ناخالص کشور را در اختیار دارد و تأثیر این سهم در رشد اقتصادی کشور نیز بسیار حائز اهمیت است و همه ظرفیت شستا را با تمام توان به کار خواهیم گرفت و اراده همه ما بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شستا است.

سیدضیاءالدین شجاعی برهان، سرپرست سابق شستا نیز در این مراسم گفت: در شستا طی سال‌های اخیر تلاش زیادی برای انجام ماموریت‌ها انجام شد و جا دارد که از تلاش‌های صورت گرفته تشکر کنیم.

وی افزود: از شهریور سال جاری سرپرستی این مجموعه را برعهده گرفتم و در این ۷۰ روز تعامل بسیار خوبی با سازمان تامین اجتماعی داشتیم و مجمع شستا نیز در ۲۷ مهر پرداخت شد و سود سهامداران از امروز شروع به پرداخت شد.

سرپرست سابق شستا انتخاب علی رستمی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت را تبریک گفت و اظهار داشت: دکتر رستمی در صف و ستاد حوزه‌های مختلف اقتصادی فعالیت داشته‌اند و انتخاب ایشان را تبریک عرض می‌کنم و آرزوی موفقیت دارم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.